Fotbalová Zbrojovka netrpělivě vyhlíží start druholigového ročníku, ve kterém chce zabojovat o okamžitý návrat do elitní soutěže. Jihomoravský klub před startem sezony, ve které slaví sto desáté narozeniny, představil nové sponzory, dresy i výroční logo. Zároveň ale nezvládl ligovou generálku s Prostějovem.
Úterý, 11. července 2023, 19:30
Ostuda, na druhou ligu dobrý a chybí už jen srp a kladivo. To je jen krátký výčet reakcí fandů fotbalového Brna, které v neděli představilo speciální logo pro nadcházející druholigový ročník. Nadšení z nového symbolu klubu nejsou ani odborníci....
Necelý týden zbývá fotbalistům brněnské Zbrojovky do startu druhé ligy. Na donacím hřišti přivítají Brňané příští pondělí Vlašimi, proti níž vyrukují v nových dresech i sponzory. Klub podepsal smlouvu se společností Puma a Sportisimo. Doposud Brňané hráli v trikotech značky Nike. Výši částku klub nezveřejni.
„Puma a Sportisimo se oficiálně stávají hlavními partnery klubu a dodavateli sportovního vybavení. Nové samozřejmě nebudou jen dresy, ale i ostatní sportovní vybavení prvního mužstva i všech mládežnických týmů, včetně těch dívčích. Také tyto týmy tedy budou od nové sezony postupně přecházet na nové vybavení,“ uvedl mluvčí Zbrojovky Martin Lísal na klubovém webu.
Brňané budou hrát doma v červených dresech, bílých trenýrkách a červenými štulpnami. Nové je také výroční logo, které si klub nadělil k 110. narozeninám. Znak, jenž bude součástí dresů pro celou druholigovou sezonu, však u části Andů i expertů rozpaky. Stejně tak jako výkon Brňanů proti Prostějovu, který byl pro svěřence Luďka Klusáčka generálkou před začátkem ligy. Brno na půdě Hanáků prohrálo 0:1. Utkání rozhodl Blahuta v 67. minutě. Prohru zaznamenala také Líšeň, jež podlehla 2:4 Zlínu. Vyškov pak remizoval 1:1 se slovenskou Skalicí.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.