neděle 12. července 2020 Bořek

Budějovický Budvar končí s podporou hokejové extraligy!

Budějovický Budvar, n.p. ukončuje reklamní aktivity spojené s propagací značky Budweiser Budvar v rámci české hokejové extraligy.

Z důvodu závažného porušení smlouvy ze strany společnosti BPA sport marketing a.s. se pivovar rozhodl odstoupit od Smlouvy o reklamě.

Značka Budweiser Budvar podporovala českou hokejovou extraligu dlouhodobě - od roku 2003, tedy devět sezon. Poslední vývoj na stadionu v Brně však zásadním způsobem zasáhl do práv Budějovického Budvaru, která byla smlouvou o reklamě garantována.

„Závažným porušením smlouvy a tedy i důvodem pro odstoupení od smlouvy je skutečnost, že BPA nám v této sezóně nezajistila exkluzivní prodej našeho piva na hokejovém stadionu v Brně. Do projektu spojení značky Budweiser Budvar s hokejovou extraligou jsme přitom vstoupili především proto, abychom mohli budovat přímý vztah fanoušků k naší značce. Podávání našeho piva během hokejových utkání je pro nás klíčové a žádná jiná reklamní aktivita pro nás nemá srovnatelnou hodnotu,“ říká Petr Samec, PR manažer Budějovického Budvaru.

Ukončení smlouvy s BPA se nijak nedotkne dlouholeté podpory hokeje v Českých Budějovicích ze strany pivovaru. Budějovický Budvar bude i v této sezóně hlavním partnerem klubu HC Mountfield a pokračovat bude i spolupráce s Městem České Budějovice. Českobudějovický hokejový stadion tak i nadále ponese název Budvar Aréna.

Tisková zpráva

ČTĚTE TAKÉ: Kometa má nového sponzora, fanoušci budou pít Starobrno

Jak to vidí druhá strana?

Vedení Komety Brna si žádné problémy nepřipouští. „Nechceme to komentovat. Smlouvy s BPA máme v pořádku,“ řekl majitel klubu Libor Zábranský ČTK.

Od nové sezony ale v Kajot areně, domovském stadionu Komety, čepují Starobrno. Místní pivovar se totiž stal generálním partnerem hokejového klubu, Zábranský po oznámení spolupráce uvedl, že klub získal výjimku a Budvar v areně nemusí čepovat.

To potvrdila i předsedkyně představenstva BPA Jana Obermajerová. Smlouva jednotlivých klubů s marketingovým partnerem jim to totiž dovoluje. „Je to složitý problém. Kluby mohou výjimky využívat a některé tak i učinily,“ řekla Obermajerová ČTK.

Výjimku momentálně oficiálně mají Plzeň, Vítkovice a také České Budějovice, které ji ale jako jediné nevyužívají. Na základě takzvaného náhradního plnění není jihočeský pivovar zastoupen i v pražské O2 areně, kde hraje Slavie a momentálně několik zápasů i Kladno.

Budvar byl podle Obermajerové o situaci v Brně informován, ale nakonec se rozhodl smlouvu s BPA vypovědět. I on na to měl právo, protože jeho dohoda s marketingovou společností to dovolovala. Obě strany budou o celé situaci jednat v úterý.

„Je to pro nás velice nepříjemné. S Budvarem jsme spolupracovali dlouhodobě a začali jsme jednat i o nové smlouvě,“ uvedla Obermajerová. Stávající kontrakt by vypršel na konci této sezony.

Zdroj: ČTK

Štítky Budějovický Budvar, BPA, sponzorství, partnerství, ukončení spolupráce

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.