Do nového soutěžního ročníku vstoupila HC Kometa Brno s novým generálním sponzorem, jímž se stal brněnský pivovar Starobrno. Pro klub to znamená zvýšení finanční stability, vznik nového moderního loga a fanoušci brněnského klubu budou moci jako jediní v hokejové extralize ve vlastní aréně popíjet ´svůj´ zlatavý mok.
Generální partnerství mezi Kometou a Starobrnem je prohloubením dosavadní úspěšné spolupráce, která probíhala již v uplynulé sezóně. Na jejím začátku si mohli fanoušci Komety připít na úspěch hokejistů unikátním pivním speciálem Modrá Kometa, který starobrněnští sládci uvařili speciálně právě pro modrobílé příznivce.
Starobrno podporovalo projekci závěrečných zápasů na náměstí Svobody a na stejném místě také iniciovalo tvorbu pískového památníku vydařené sezoně 2011/2012.
Vztahy mezi Kometou a Starobrnem se vyvíjely tři roky a momentálně jsou obě značky ve fázi, kdy chtějí využít obrovského potenciálu ke vzájemnému prezentování a marketingovému využití. „Rozhodně nejde o obyčejný sponzoring, jde o logické prohloubení spolupráce dvou silných a úspěšných brněnských značek, které pojí tradice, místo původu a v neposlední řadě i moravské srdce,“ řekl Petr Syřiště z pivovaru Starobrno.
Kromě nového generálního sponzora se Kometa chlubí také novým logem, které má sice tvar Starobrna, ale barvy modrá a bílá byly zachovány. „Od začátku jsme měli jasno, že zabarvení loga měnit nebudeme. Klíčových prvků, které by se mohly propojovat, moc nebylo, takže vznik loga byl velice náročný. Jsem rád, že to dopadlo, jak dopadlo. Měli jsme dva návrhy, ze kterých jsme vybrali to hezčí a modernější logo. Povedlo se a věřím, že se bude líbit i fanouškům, pro které hokej hrajeme,“ uvedl na oficiálních stránkách Komety Brno majitel klubu Libor Zábranský.
Staré logo, které bylo používáno od prvopočátků nové éry Komety, však v žádném případě nezanikne. Vedení klubu ho hodlá využívat i nadále. „Jako spousta klubů v NHL používá všechna svá loga, půjdeme i my stejnou cestou. Logo, které jsme používali doteď, bude nadále živé a marketingově využívané,“ pokračoval Zábranský.
Každý hokejový tým ženou vpřed především fanoušci a právě na ně generální partner Komety myslí nejvíce. Přímo v Kajot Aréně se tak bude točit nepasterizované Starobrno a v jejím těsném sousedství vyroste připravovaný svatostánek fanoušků - KOMETA PUB. Hokejoví příznivci se také mohou těšit na spoustu akcí a speciálních nabídek pro obchody i restaurace v Brně a nejbližším okolí.
Naši extraligu ale obrovským způsobem podporuje Budějovický Budvar, proto je vstup dalšího pivovaru do českého hokeje, jakožto sponzora, do jisté míry překvapením.
Pro Brněnskou Drbnu se k této situaci vyjádřil i PR Manažer Budějovického Budvaru, Petr Samec. „Záležitost se týká spolupráce mezi pivovarem Starobrno a HC Kometa Brno. Tím došlo k závažnému zásahu do práv Budějovického Budvaru, garantovaných agenturou BPA sport marketing a.s. V současné době zvažuje vedení pivovaru adekvátní reakci na vzniklou situaci. Ať ale bude vedení Budějovického Budvaru reagovat jakkoliv, nedotkne se to podpory hokeje v Českých Budějovicích - tedy spolupráce s HC Mountfield a Městem České Budějovice.“
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.