Počasí dnes18 °C, zítra22 °C
Pátek 29. března 2024  |  Svátek má Taťána
Bez reklam

Kvůli nařízením vlády se mění úřední hodiny brněnského magistrátu

Kvůli novém nařízení vlády upravuje brněnský magistrát své úřední hodiny. Od státu má přitom nařízeno pouhé dva úřední dny v týdnu. Úředními dny budou pondělí a středa od 8 do 13 hodin. Výjimkou budou pracoviště, kde nejdou úkony vyřešit elektronicky.

Uvedenou výjimkou, pro kterou se úřední dny nezmění, je například Odbor správních činností (Husova 3) a Odbor dopravněsprávních činností (Kounicova 67a). Jde totiž o úkony jako vyřízení osobních dokladů, ohlášení trvalého pobytu nebo vyřízení řidičských a technických průkazů vozidel. Jde totiž o agendy, které není možné řešit elektronicky a v případě uzavření úřadu by mohlo dojít k nepřiměřenému omezení práv občanů. Tyto odbory tak budou fungovat v pondělí a ve středu od 8 do 12 a od 12.40 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 12 hodin.

Další výjimkou je Oddělení parkovacích oprávnění, jehož úřední hodiny se rovněž nemění, tedy v pondělí a středu od 8 do 12 hodin a od 13 do 17 hodin. Určeny jsou však pouze pro elektronicky objednané.

Úřední dny na Živnostenském úřadu města Brna pro veřejnost budou pondělí a středa v čase 8–13 hod. Od pondělí 12. 10. bude rezervační systém umožňovat elektronické objednání předem pouze na vymezené úřední dny a hodiny, tzn. pondělí a středu v čase 8–13 hod. Klienti budou nadále odbavováni na předsunutých přepážkách v přízemní místnosti č. 015 v budově MMB Malinovského nám. 3.

Každý den, po celou pracovní dobu Magistrátu města Brna, bude pro listinná podání fungovat i podatelna v budově na Malinovského náměstí 3.

V jiné dny a hodiny bude možný vstup občanů do budov magistrátu pouze po předchozí domluvě a s nasazenou ochranou dýchacích cest. „Doporučujeme občanům, aby pro řešení svých záležitostí přednostně využívali elektronickou formu a vyřizování záležitostí, které snesou odkladu, odložili na dobu po ukončení nouzového stavu," vyzývá město v tiskové zprávě. Pokud jsou totiž klienti objednáni elektronicky, budou jejich záležitosti řešeny v termínech, na které byli objednáni. 

Ohodnoť článek

Foto Jan Luxík | Zdroj s použitím TZ

Štítky úřední hodiny, magistrát města brna, omezení, magistrát, Brno, Živnostenský úřad, nařízení vlády

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Kvůli nařízením vlády se mění úřední hodiny brněnského magistrátu  |  Společnost  |  Zprávy  |  Brněnská Drbna - zprávy z Brna a Jihomoravského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.