Počasí dnes17 °C, zítra13 °C
Sobota 28. září 2024  |  Svátek má Václav
Bez reklam

Muž z Brna vybuchl vzteky v restauraci. Nechtěl si stáhnout aplikaci, aby zaplatil útratu

Chladnou hlavu nezachoval host brněnské restaurace, když se po vydařeném večeru odebíral k placení útraty. Počítal s tím, že za pochoutky a alkoholické nápoje zaplatí platební kartou. Jenže se přepočítal. Číšníci požadovali hotovost nebo platbu přes bankovní aplikaci. Muže požadavek rozzuřil, a tak vypukl ostrý konflikt, který ukončili až strážníci.

Emotivní rozmíška se odehrála v brněnské městské části Komín, kam se vyrazil po náročném pracovním týdnu občerstvit sedmačtyřicetiletý muž. Při večeru se nešetřil. Vypil dostatečné množství alkoholických nápojů, které prokládal slanými pochutinami či specialitami z jídelního lístku. Vše se zvrtlo ve chvíli, když měl za sebe uhradit škodu. Zjistil, že útrata činí přes 3,5 tisíce korun, a tak se rozhodl, že zaplatí kartou. Jenže personál řekl, v podniku se platí pouze hotovostí nebo přes aplikaci v bance, kterou je nutné mít stáhlou do mobilu. Brňan chytl záchvat vzteku, protože si přál pouze pípnout u terminálu. Netrvalo dlouho a na místo dojeli strážníci.

K personálu i strážníkům se choval hrubě, nerespektoval zákonné výzvy a odmítal s hlídkou spolupracovat. Byl navíc silně opilý, což potvrdila také dechová zkouška s výsledkem 2,43 promile,“ popsala mluvčí Městské policie Brno Markéta Skřivánková.

Hlídka neměla s ukřičeným Brňanem žádné slitování. Sebrala ho a odjela s nešťastníkem na záchytku. I tam se očekává, že opilec za služby zaplatí. Navíc není jasné, zda se v zařízení dá platit kartou. Po návratu domů očekávají potížistu úředníci. „Po vystřízlivění bude své chování vysvětlovat úředníkům ve správním řízení,“ dodala Skřivánková.

Hodnocení článku je 32 %. Ohodnoť článek i Ty!

Autoři | Foto Michal Šťastný

Štítky Brno, Restaurace, Podnikání, Strážníci, Placení

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Antou Antou

Kořen vleze do knajpy, poničí si zdraví tvrdým chlastem za 3500kč, což je docela útrata a obsluha místo, aby ho ochránila před vlivem lokálního alkoholu ho nechá zmasakrovat švestkama. Hospodu, kde nelze platit kartou, pokud nejsem schopen odhadnout míru žízně, navštěvovat pouze na OO.

Pondělí, 21. srpna 2023, 10:24Odpovědět

Miroslav Bureš

Já bych chtěl vidět jak by mého mobilu dostali tu aplikaci. Mobilní ocaskové. ????

Pondělí, 21. srpna 2023, 09:22Odpovědět

Karel Novák

??? On měl utratit škodu??? Drbna no....

Pondělí, 21. srpna 2023, 09:01Odpovědět

Karel Vojtíšek

V době covidu hospody naříkaly že nemají tržby a i platba kartou jm byla vhod. V současnosti jim zrušení EET umožňuje okrádat stát a bohatnout na tom. To je jim zřejmě málo a tak se snaží šikanovat hosty. Náš zákazník už dávno není náš pán ale zdroj fantastických příjmů.

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:35Odpovědět

Ondřej Matějka

Okrádali i s EET, jeden vietnamec to vysvětloval že na jeho terminálu šla vyjet účtenka aniž by se to zaevidovalo online do systému, takže všechny tyhle věci jsou ve výsledku stejně k ničemu, navíc kolikrát útenku nedostanete vůbec když platíte hotově a všechno je to 100% na černo bez placení daní. Kradou a podváděj skoro všichni co maj nějakej byznys. Náš majitel třeba dává část vejplaty naruku (asi tak 10 tisíc) a je to tak 30 let od revoluce a úřady to ignorujou, korupce je tady fakt šílená, člověk by čekal že za ty roky si na něj někdo došláplne, ale ne, takže evidentně maj úřady pod palcem a Babiš řeší nějaký EET co nevyřeší nic. Tyhle buzerace nic neřešej, jediný řešení je pozitivní motivace - pokud budeš řádně evidovat a danit, tak budeš mít nějaký výhody, nic jinýho fungovat nemůže. A tenhle problém je ještě mnohem větší než se na první pohled zdá, protože tim že ty majitelé kradou a neplatěj daně, tak dávaj na černo vejplaty a tim zase snižujou důchody zaměstnancům a všehno je to začarovanej kruh ze kterýho neni úniku a zůstaneme východní evropa na vždy. Teda minimálně do doby než konečně pomře tahle podvodnická bolševická generace co kradla už za komančů a nic jinýho neznaj

Pondělí, 21. srpna 2023, 11:23Odpovědět

Ondřej Matějka

Samozřejmě by taky asi pomohlo kdyby ty daně a odvody nebyly tak vysoký, pak by to možná někdo platil a třeba by se ve výsledku vybralo i víc.

Pondělí, 21. srpna 2023, 11:24Odpovědět

Rado Molata

Přesně tak to je.

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:47Odpovědět

Vlastik Bartos

Srážka z platby kartou je skutečně obrovská, jelikož to účtují, můžu si to spočítat. Pro částky od 90 do 100000 Kč to je stále 0,7%! Možná u nákupu 3 rohlíků to bude víc. Ten pocit, že jde o velkou srážku, se vyskytuje i v Rakousku, kde jsem v hotelu musel platit taky hotově.

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:23Odpovědět

Michal Ficus

Když jsem v Meziříčí chtěl zaplatit přes qerko, tak koukali přeqapeně..
Teď o víkendu na malým festu možná i karty brali, ale gró byla hotovost. O čem je tenhle článek ? O nadutosti brněnskýho pingla, nebo je to osvěta o placení Qerkem ???

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:15Odpovědět

Vladimír Burian

Pravděpodobně se jedná o qerko.com . Tj. vy od obsluhy nedostanete účet, ale naskenováním qr kódu (který je na stole) se v aplikaci zobrazí položky za stůl, vy vyberete, co chcete platit, a zaplatíte - to celé sám bez obsluhy. Takže to šetří čas obsluze, potažmo i vám, protože na ni nemusíte čekat. Ale poplatek za platbu jako u karty zůstává.

Pondělí, 21. srpna 2023, 07:46Odpovědět

Michaela Ďurčová

Takže hosti v restauraci páchají svou konzumací škodu, kterou chtějí zaplatit kartou, ale není jim to umožněno, protože by napáchali ještě o 2% větší škodu. Neuvěřitelné.

Pondělí, 21. srpna 2023, 07:15Odpovědět

Jitka Orsagova

Všechno je to jen o nízké finanční gramotnosti karetních ocásků. Kdyby měli na každém měsíčním výpisu stržený poplatek za platby kartou cca 1000,-Kč, jejich svazácké nadšení by okamžitě opadlo. A banky to moc dobře vědí, proto vymyslely ten způsop s přeúčtováním přes prodejce. A hloupí ocásci jim to baští i s navijaky.

Pondělí, 21. srpna 2023, 07:02Odpovědět

Vlastik Bartos

Nevím, co je karetní ocásek, ale vím, kolik bych musel měsíčně zaplatit kartou, aby poplatek činil 1000 Kč. Bohužel 142000 si nemůžu dovolit????

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:44Odpovědět

Smazaný uživatel

Kdyby jste mohl měsíčně ubalit 142k,..řešil by jste 1000/měsíc za pohodlí??

Pondělí, 21. srpna 2023, 11:19Odpovědět

Jitka Orsagova

Jakych 142k? Poplatky a veskere dalsi naklady s touhle opicarnou jsou kolem 2-3%. (nam osobne pro maly pocet plateb nabidli dokonce 6%). Ale je mi jasne ze karetni ocasci jsou s financni a zjenve i pocetni gramotnosti dost na stiru, takze znovu a pomalu, ten cca litr je pocitan z prumerne mzdy.

Pondělí, 21. srpna 2023, 14:00Odpovědět

Ondřej Matějka

A když u vás někdo neudělá útratu žádnou protože nemá drobný, tak vyděláte kolik přesně, pane ekonome? :-)

Pondělí, 21. srpna 2023, 15:11Odpovědět

Aleš Tichý

Dobře vědět, že když vlastně člověk přijde do restaurace, tak tam vlastně přišel páchat škodu... "Vše se zvrtlo ve chvíli, když měl za sebe uhradit škodu."

Pondělí, 21. srpna 2023, 06:47Odpovědět

Miroslav Heyduk

to Brno je samá droga

Pondělí, 21. srpna 2023, 06:35Odpovědět

Igor Miroszka

Žádný seznam nikdo hledat a luštit nebude. Na dveřích to na 110% mají. Jenže kdo se tam jde ožrat to samozřejmě nesleduje, obsluhy se včas nezeptá a pak se diví. Pomohlo by možná povinné zveřejnění platebních metod na jídelním lístku. Karta je samozřejmě pohodlná, nejde o cenu vyšší o 2%, to je pod rozlišovací schopnost. Osobně bych pochyboval o pofidernosti jakési hospodské aplikace k placení - když bankovnictví má čtení qr kódů.

Pondělí, 21. srpna 2023, 00:42Odpovědět

Vlastimil Krátký

ono by stačilo, kdyby podniky mohli zákazníkům přeučtovat náklady spojené s placením kartou. Ono to totiž není zadarmo. Obchodníka to stojí okolo 2 % tržby. A to je docela dost, pokud někdo pracuje s nízkou marží.

Pondělí, 21. srpna 2023, 00:22Odpovědět

Jiří Kuchta

A oni ty náklady na práci s penězmi snad ve své marži nemají ? To bych se moc divil !

Pondělí, 21. srpna 2023, 01:23Odpovědět

Jan Skopal

A proč by to jako dělat nemohly?????? tady jde spíš o přiznání tržby a placení daní ne?????

Pondělí, 21. srpna 2023, 00:37Odpovědět

Tibor Kindl

Jako se doporučuje někam, kde budu konzumovat alkoholické nápoje, nosit zbraně, tak bych i doporučoval nosit s sebou hotovost.

Pondělí, 21. srpna 2023, 00:05Odpovědět

Sandra Nobody

Měl by vzniknout seznam všech podniků, které nechtějí naše peníze a vyžadují pouze hotovost. Vždycky bych do něj koukla, než bych někam šla. Tam, kde nechtějí mé peníze, já nechci jít.

Neděle, 20. srpna 2023, 23:44Odpovědět

Jitka Orsagova

Ne, okamzite bys tam naklusala, protoze tam jsou o ty poplatky levnejsi. Co tu vykladas jsou kecy. My jsme vyrobni podnik, prodavame vetsinou na fakturu a typicka zakazka je v radech desitek tisic Kc. Kdyz reknu karetnim ocaskum ze dostanou 3% slevu za platbu hotovosti, vsichni jako jeden muz naklusou do bankomatu a prinesou hotovost. Jeste nikdy se nestalo ze by ocasek trval na platbe kartou. Takze prvnimu kdo to udela bychom museli nauctovat veskere naklady na tuhle saskarnu od pocatku veku.

Pondělí, 21. srpna 2023, 06:33Odpovědět

Jakub Dobrovič

Ocásek? Takhle se váš podnik vyjadřuje o zákaznících?

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:48Odpovědět

Rado Molata

Vy máte jinak bankovní služby zdarma ? Ono totiž starat se o hotovost je taky nákladné, ne-li nákladnější. Tisk nových bankovek, bezpečná přeprava hotovosti (náklady na zabezpečená auta a personál), provoz bankomatů, bezpečnost zákazníka, případně náklady pro každou větší firmu v den výplat....Za to všechno státu i bankám platíme. Já bych Vám naopak úplně zakázal platbu elektronickou, Abyste s každou účtenkou pospíchala na firmu, které ji máte zaplatit. Ne na poštu, protože tam musí ty provozní náklady v práci s hotovostí řešit oni za vás. A pokud ano, tak za platbu v hotovost bych vám naopak dal přirážku. Zajímalo by mně, jak dlouho byste zůstala u těch bankovek. To je totiž Vaše logika. Restaurace i obchody prostě ty 3% už v marži mají. Když nechcete prodávat na kartu, je to Vaše volba. Já, pokud bych měl u sebe hotovost bych s ní zaplatil. Pokud ne, tak byste neprodala. Jednoduché.

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:04Odpovědět

Jitka Orsagova

Kdyz dostanu od zakaznika 500k hotove, vemu bankovky a zaplatim dodavateli zbozi za 500k. Naklady na transakci 0,-Kc. Kdyz dostanu 500k kartou, zaplatim tim zbozi za 490k. 10k zmizne. Uz to chapes, ty mysliteli?

Pondělí, 21. srpna 2023, 14:10Odpovědět

Ondřej Matějka

Lžete, hotovost neni zadarmo, platíte za transport, úschovu a podobně. Teda vy ne, protože neplatíte daně a zaměstnance platíte na ruku, ale pak když vám těch 500K ukradnu, tak nemůžete ani zavolat policii, takže to se vyplatí. :-) Hotovost neni zdarma, tak přestaňte lhát.

Pondělí, 21. srpna 2023, 15:14Odpovědět

Jitka Orsagova

Kdyby všem těm nadrženejm karetním šulinkům naúčtovaly jejich banky ty polatky přímo misto obchodniků, to jejich karetní nadšení by je bleskově přešlo. U průměrné mzdy utracené kartou by byla položka "poplatky za použití karty: 10.000,- /rok" To by bylo kvičení a trhání karet. A přitom to i dnes vy hloupí karetní ocáci platíte, jen to nemáte na výpisu z banky, ale vytáhnou to z vás v v ceně zboží.

Neděle, 20. srpna 2023, 22:02Odpovědět

Antou Antou

To je mezi váma a bankou, bezhotovostní platba je fajn, protože odpadá platba uředníkovi s maskou na tváři a pytlem na zádech.

Pondělí, 21. srpna 2023, 10:30Odpovědět

Smazaný uživatel

Jistě, proč ne?Ať naúčtují, dřív to byly poplatky, dneska to platím v ceně zboží. Ale tuhle mi taky jeden bez faktury jakože po známosti cihly na barák za 700k,..tak jsem si je koupil ve stavebninách sám za 320k i s dopravou,..a bylo jim fuk jestli platím v hotovosti nebo kartou,, sleva za hotovost nebyla. Nebo další známej,.jakože ve slevě mi udělá podlahovku,....houby,..když jsem si pak dával poptávku,.firmy to udělaly za levnějc, na fakturu, platba převodem. A úplně top byla oprava auta, jednou jsem neměl čas si to opravit sám, dal jsem to kamarádovi , díly mi nechal VE SLEVĚ pač jako automechanik má nějaký slevy v obchodě,..a opravdu,.oproti tomu, co ty díly stály s dph,.tam ta sleva fakt byla,...jenže na moje dopručení, že jiný eshop je i s dph a dopravou dodává o dost levněji než jeho obchod ve slevě, začal takový ty cancy jakože to je čína, a že to mám bez dph a vlastně něměl v ruce nic, přitom ty díly byly plně normální druhovýroba, a za za celých 12 let co sem je bral s nimi nebyly problémy....tak jsem mu zaplatil v hotovosti a dál si auto servisuju sám s díly, které objednávám a platím "kartou" :-).. Tedy můj názor je, že subjekty drží u hotovosti jen to, že "zdražením" o těch pár drobáků" dost lidí půjde k Frantovi kde vidí 3% slevu z nadhodnocené faktury (bez srovnání pložek na trhu to totiž je jen psychologie a hra s čísly), a subjekty by přišli o část kšeftu. Nakonec mě je jedno jestli platím kovákama nebo kartou...zaplatím to vždy,...a tak je karta pro mne pohodlnější, rychlejší a mám větší přehled. Ale abych si jen nestěžoval,.tuhle jsem kupoval kolo a nějaké vybavení k němu, a na dotaz jestli platit hotovostí nebo kartou, mi pán odpověděl, že lepší by byla hotovost,..ale to bych musel někde vybrat, takže vzal i kartu,.a dokonce mi dal sám od sebe 1000 slevu (asi ví, že spokojený zákazník se vždy vrací). Tož asi tak.

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:13Odpovědět

Jiří Čermák

...dost lidí půjde k Frantovi kde vidí 3% slevu z nadhodnocené faktury (bez srovnání pložek na trhu to totiž je jen psychologie a hra s čísly)... , .....dokonce mi dal sám od sebe 1000 slevu ... No to tedy byl moc hodný pán, který rozdává sám od sebe.

Pondělí, 21. srpna 2023, 10:40Odpovědět

Smazaný uživatel

Chápu, ale tady šlo to, že mohl trvat na hotovosti ale bral i kartu, tedy to s poplatky asi nebude tak horké a obchodník kvůli nim netratí. Kolo bych koupil tak jako tak, cenotvorbu neřeším. Určitě by mi neřekl:"Hele, mám to za 15,20,50k a teď se se mnou handrkuj, kam ti až slevím." Když mi nabídne slevu, já beru a je jasné, že sám na tom netratí. Stejně jako nebudu sjíždět hromadu obchodů kde mi kdo dá ještě další100 dolů, když ceny se liší max +- 500 všude. Ale chápu, rýpnout si je třeba.

Pondělí, 21. srpna 2023, 11:08Odpovědět

Meredead

Klidně, hotovost jsem přestal nosit už tak před rokem společně s celou peněženkou a všude platím mobilem přes gpay. Nebudu jak socka tahat nějaký papírky a kováky. Podniky co karty neberou si pak můžou klidně plakat, jak krachují kvůli covidu/inflaci/vládě/jiná tupá výmluva.

Neděle, 20. srpna 2023, 23:25Odpovědět

Libor Kratochvil

Ty to máš v hlavě asi hodně vymletý, když je u tebe socka každej kdo má hotovost. Chápu že matematika je pro mnohé španělská vesnice a než by přiznali, že nemají absolutně ánung otom kolik jim na platbu v hotovosti mají vrátit, raději budou dělat ramena a řvát do tmy něco otom, jak je hotovost k ničemu a jak jsou všichni sto let za opicema a nebo jsou dokonce socky. Nauč se počítat a s hotovostí nebudeš mít nejmenší problém.

Pondělí, 21. srpna 2023, 06:06Odpovědět

Pavel Žabka

Všechno špatně. to nejdůležitější je to, že žádné takové poplatky nemají existovat!

Neděle, 20. srpna 2023, 22:17Odpovědět

Jitka Orsagova

A z čeho myslíš, že by ty desítky tisíc zaměstnanců karetních společností platili? Stejně jako výrobu miliard karet, statisíců bankomatů atd... Platí to samozřejmě uživatelé karet, nikdo jiný. Jen hloupí karetní ocásci si myslí že ty peníze si banky někde vyčarují mávnutím kouzelného proutku či co. Realita je ale taková, že platíte 2-3% svých příjmů za používání karty. To, že částku nevidíte na výpisu z banky na faktu vůbec nic nezmění, stejně jako popírání faktu samotného.

Neděle, 20. srpna 2023, 22:33Odpovědět

Smazaný uživatel

A kdo myslíte, že by platil ty lidi, kdyby se dnes mělo všechno odehrávat v hotovosti? A ještě jedna otázka,..kde by se ti všichni lidé vzali, když lidé nejsou? I kdyby třeba jen visa proupstila všechny ,.na globální trh to plivne cca 17k lidí+nějaké od subdodavatelů (statisticky by to pro ČR hodilo asi 27,5 člověka bez započtení toho, že většina jich je v USA). Jak vaše firma pozná takový přírustek dostupnosti takto získané pracovní síly. Nijak. Jak to poznáme my jako zákazníci? Hodně,..zboží bude pomaleji přibývat, vypořádání transakcí bude delší (na každé firmě v řetezci,bude stát fronta na ekonomickém a čekat na proplacení), a i my jako zákazníci budeme muset ztrácet čas hotovostí a čekat ve frontách na zaplacení. Zboží bude méně dostupné, bude dražší,.ale ano budu ho moct platit jako neocas v hotovosti...Prostě je třeba přijmout fakt, že ať tak nebo tak, jako zákazník platím konečný výrobek, službu,.a je pro mě jednodušší si penize vydělat než se pro pár korun tahat s kily drobných, hrabat se po nocích v účetnictví, shánět bankomat, někam jezdit, nedej bože si na toho někoho platit, prostě se babrat s hotovosti, stát ve frontách,...dokonce i když beru samoobslužné pokladny nevšiml jsem si že by mi dali slevu, za to že nemusí platit prodavačky, k tomu strojirenský výrobek se dá lépe kalkulovat do nákladů, odpisovat(jsou o odost levnější než živí lidi,.ale sleva nikde)..... Nakonec ty stěžejní věci, na kterých by se jakože dalo (dle vaší logiky) ušetřit nejvíc, na to mi slevu nikdo nedá (anebo není zadarmo),....a je to opravdu sleva??.

Pondělí, 21. srpna 2023, 10:42Odpovědět

Rado Molata

No ty máš v hlavě fakt galimatyáš a pořádný. Ano tisk bankovky stojí cca korunu, jenomže tím to nekončí. Kdo platil bankovní služby, převoz a vydávání peněz zaměstnancům v práci ?. A s každou složenkou na poštu ? Platba kartou je elektronická služba, takže předpokládám. že by jsi zakázala i SIPO a možnost platit na poště elektronicky. A na té poště to za tebe zaplatí kdo ? Já bych ti za každou platbu v hotovosti k té složence přirazil 100 Kč. Možná ti dojde, že i tam se ty prachy musí hlídat, skladovat, převážet, počítat. Bože tolik hlouposti v několika větách. Svět podle Orságové. Banka za ní platí převoz, skladování, ostrahu, výměnu poškozených, tisk nových a správu bankovek a v bankomatu se provádějí bezhotovostní služby. Pro tebe, to je jen ironie. Platíš to ty.

Pondělí, 21. srpna 2023, 08:35Odpovědět

Jiří Stejskal

A kdo si myslíš, ty bambulko, že platí výrobu těch peněz, kasy, pancéřový auta, a lidi, který v nich tu hotovost převáží?

Neděle, 20. srpna 2023, 22:51Odpovědět

Jitka Orsagova

Naklady na vytisteni tisicikorunove bankovky jsou cca jedna koruna coz je 0,1% jeji nominalni hodnoty. Poplatek za platbu je 0%. Pro srovnani s kartou to znamena, ze kdyz tisicovkou zaplatis cca 25x, ma hodnotu 0 protoze celou jeji hodnotu si vezmou banky za poplatky, papirova ma hodnotu stale 1000,- :-) Ale to pologramotnym karetnim ocaskum jaksi nedochazi.

Pondělí, 21. srpna 2023, 06:49Odpovědět

Smazaný uživatel

Ano, máte pravdu. Ale máte výhodu v tom, že si přečtete před vstupem do podniku podmínky platby. Pokud je nějaké omezení je Vaše rozhodnutí jestli tam půjdete nebo ne. U Nás máme možnost platit hotově či kartou a to bez omezujících aplikací ( to značí podvodnou provozovnu ). Zkušenost je !!!! že nikdo nečte ani otevírací dobu natož omezení.

Neděle, 20. srpna 2023, 21:58Odpovědět

Alien Art

Platit pres aplikaci znamena, ze je provozovna podvodna??? OMG! V cem je prosim ten podvod? Ale fakta, ne vase subjektivni dojmy zakladajici se na bujne fantazii.

Pondělí, 21. srpna 2023, 10:59Odpovědět

Smazaný uživatel

Jako zákazník mám právo si vybrat platbu. Jak by se Vám lýbilo, když přijedete s vozíkem v Tesku k pokladně a nikdo vám neveme platbu jen kvůli tomu, že nemáte danou aplikaci. ? Není těch aplikací, věrnostních karet a pod. moc. Vždyť je to omezování vlastní volby platby. Totální ohrožení demokracie

Neděle, 20. srpna 2023, 21:31Odpovědět

Milan Záleský

Hostinec NaGumce: Lýbilo? Zopakujte si pravidla českého pravopisu, než něco napíšete.

Neděle, 20. srpna 2023, 22:10Odpovědět

Milan Magdziak

Třeba dnes jsem byl v restauraci kde se nedá platit kartou a před rokem to šlo, měli to vyznačené při vstupu do restaurace a všichni s tím byli srozuměni. Tak jako píšete, že to je omezování vlastní volby, tak to, že někomu nařídíte aby přijímal platby kartou, je omezování jeho podnikání. Zákazník pokud nechce respektovat jeho podmínky, ať jde jinam. A jako zákazník, si nemáte právo vybrat platbu, musíte respektovat podmínky prodávajícího, nebo jít jinam.

Neděle, 20. srpna 2023, 21:49Odpovědět

Sandra Nobody

Přesně, já jdu tam, kde stojí o mé peníze. Platím v 95% hodinkama a v 5% iPhonem, je to rychlé, pohodlné a jestli to jedno procento zaplatím v ceně služby nebo zboží, beru to jako malou cenu za pohodlí. Navíc díky Apple Pay si uchovávám i to soukromí, o kterém vyřvávají odpůrci placení kartou.

Neděle, 20. srpna 2023, 23:47Odpovědět

Jitka Orsagova

Jasne, platis o 1% vic, ale banka ti da 2% cashback. Asi kouzlo ze, ty negramoto :-) V realu jsou ceklove naklady na udrzeni tohohle v chodu nekde mezi 2-3%

Pondělí, 21. srpna 2023, 06:38Odpovědět

Libor Kratochvil

Ty jsi komička, o jakém soukromí prosím pěkně mluvíš když máš iPhone a ještě přes něj platíš?

Pondělí, 21. srpna 2023, 06:09Odpovědět

Jiri Kvis

Vše se zvrtlo ve chvíli, když měl za sebe uhradit ŠKODU ...
Jakou škodu ? normálně chtěl zaplatit útratu ne ?

Neděle, 20. srpna 2023, 21:22Odpovědět

Jaromír Šustek

A proč nenapíšete kde konkrétně se to událo? Snad proto že by tam už nikdo nikdy ani nepáchl?

Neděle, 20. srpna 2023, 20:59Odpovědět

Muž z Brna vybuchl vzteky v restauraci. Nechtěl si stáhnout aplikaci, aby zaplatil útratu  |  Krimi  |  Brněnská Drbna - zprávy z Brna a Jihomoravského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.