Společenská odpovědnost firem (CSR) se netýká pouze velkých společností, ale také malých a středních podniků z regionů. Na jednu z klíčových oblastí CSR, tedy firemní dobrovolnictví se zaměřuje projekt Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Projekt realizuje Ratolest Brno ve spolupráci s agenturou Ogilvy&Mather Morava.
Sdílení znalostí, nápadů, zkušeností a úhlů pohledu - to přináší nový projekt Ratolesti Brno s názvem Spouštíme lavinu dobrovolnictví. Jeho cílem je rozvoj firemního dobrovolnictví v Brně i celém Jihomoravském kraji a rozšíření všeobecného povědomí o dobrovolnictví a společenské odpovědnosti firem u široké veřejnosti. Neziskové organizace jsou ideálním partnerem pro budování společenské odpovědnosti firem. Cílem projektu je poskytnout zkušenost s firemním dobrovolnictvím a osobní rozvoj zaměstnancům z Brna i celého Jihomoravského kraje.
Co projekt přináší firmám a neziskovým organizacím?
Spouštíme lavinu dobrovolnictví klade důraz na vzájemnou důvěru a respektování potřeb, díky čemuž bude spolupráce přinášet výhody firmám i neziskovým organizacím současně. “Společenská odpovědnost firem je dnes aktuálním tématem a významným aspektem strategického chování firem. A právě firemní dobrovolnictví je jeho klíčovým prvkem. Ať již formou klasického firemního dobrovolnictví nebo expertního dobrovolnictví, kdy nezisková organizace využívá odbornost dobrovolníků pro svou profesionalizaci,” vysvětluje Alena Přikrylová, ředitelka Ratolesti Brno.
Odborné poradenství zajišťuje agentura Ogilvy&Mather Morava
Jako odborného garanta si Ratolest Brno vybrala brněnskou komunikační agenturu Ogilvy&Mather Morava. Agentura poskytne projektu bezplatně poradenství z oblasti marketingové strategie a komunikace a bude rádcem v oblasti implementace dobrovolnictví do konceptu společenské odpovědnosti firmy.
“Firmy a neziskové organizace často hledají obtížně společný jazyk, proto chceme Ratolesti Brno být nápomocni v hledání optimální formy komunikace. Jsme rádi, že jsme byli přizvání ke spolupráci na zajímavém a přínosném projektu, a věříme, že i díky naší pomoci se podaří jeho cíle naplnit,” dodává Roman Valla, ředitel komunikační agentury Ogilvy&Mather Morava.
Projekt je podpořen grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci EHP fondů.
PR text
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.