První místo a diplom získalo Turistické informační centrum města Brna v celorepublikové soutěžní přehlídce propagačních materiálů Turist Propag 2017 v kategorii „Publikace určená k prodeji“. Porotě se nejvíc líbila brožura Brněnské podzemí, kterou koupíte v našich informačních centrech za 55 korun.
Soutěž pořádala společnost Zlatý pruh Polabí spolu s Asociací turistických informačních center České republiky, Svazem měst a obcí, Asociací cestovních kanceláří ČR, Asociací turistických regionů ČR, Fórem cestovního ruchu ČR a dalšími partnery. Jejím cílem je přispět ke zvýšení úrovně propagačních materiálů zaměřených na cestovní ruch.
Do druhého ročníku vydavatelé přihlásili 182 produktů v 12 kategoriích. Uděleno bylo také pět zvláštních cen. Výsledky byly vyhlášeny v rámci druhého ročníku veletrhu cestovního ruchu Regiony České republiky na výstavišti v Lysé nad Labem.
„Proti loňskému prvnímu ročníku se objevilo několik materiálů, které na první pohled vyčnívaly nad ostatní. Ať už to byla například brožura Brněnské podzemí, zajímavé ‚trhací‘ mapy Beskyd nebo úžasná publikace o barokní Lysé nad Labem,“ řekl ředitel společnosti Zlatý pruh Polabí Pavel Hlaváč.
„Rostoucí úroveň propagačních materiálů je vidět v každé nové publikaci i letáku, které Turistické informační centrum v současné době vydává. Víme, že v grafickém zpracování tiskovin jdeme správnou cestou, preferujeme kvalitu a ocenění nás velmi těší,“ dodává Jana Janulíková, ředitelka TICmB.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.