neděle 19. ledna 2020 Doubravka

Brněnské Kentico porazilo Adobe i Microsoft

IT společnost Kentico Software ohlásila další úspěšné čtvrtletí. Podařilo se jí uzavřít řadu významných zakázek a od svých zákazníků získat dvě prestižní ocenění, v nichž porazila takové velikány jako Adobe nebo Microsoft.

Jedněmi z jejích nových klientů jsou pak například světová farmaceutická společnost BTG International, britský prodejce mobilních telefonů CarPhone Warehouse nebo irská banka KBC. Brněnské Kentico plánuje růst i v nejbližší budoucnosti - ještě v letošním roce na trh uvede novou verzi svého softwaru pro komplexní správu webového obsahu a firemních online marketingových aktivit a do své brněnské centrály nabere 20 nových zaměstnanců.

Snažíme se o to, aby byl software Kentico po světě známý pro svou komplexnost a zároveň pro jednoduché užívání. Díky těmto klíčovým vlastnostem se nám i nadále daří uzavírat spolupráci s významnými mezinárodními firmami,“ komentuje výsledky Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software. Mimo již uvedených zákazníků Kentico v uplynulém čtvrtletí uzavřelo kontrakty nebo rozběhlo nové online projekty s americkou pojišťovnou Lockton Affinity, s britským obchodníkem HMV Retail, s asociací britských hudebních vydavatelů nebo s novou divizí filipínského mediálního konglomerátu ABS-CBN. V Austrálii pak spolupracovalo s oblíbenou turistickou destinací Hamilton Island a pomáhalo spustit internetový obchod farmaceutické firmě Chemist Warehouse.

V minulých měsících získal software Kentica také dvě významná ocenění od uživatelů výpočetní techniky. Z průzkumu agentury Gleanster, prováděného mezi uživateli softwaru pro správu online obsahu, vyšlo Kentico jako jednička, co do jednoduchosti nasazení, a jako dvojka, co se snadnosti užívání týče. V těchto kategoriích Kentico porazilo takové IT giganty jako Adobe či Microsoft.

Jeden z nejznámějších světových IT webů, TrustRadius, na kterém návštěvníci hledají nezávislá hodnocení a zkušenosti uživatelů nejrůznějšího softwaru pro firmy, pak Kentico s ratingem 4,4 z 5 bodů ocenil jako nejlepší v kategorii systémů pro správu online obsahu pro středně velké firmy. „Pro nás jako pro firmu, která se při vyvíjení softwaru zaměřuje především na jeho koncové uživatele, jsou ocenění od samotných zákazníků tím nejcennějším,“ dodává Petr Palas. V dalším rozvoji hodlá brněnská firma pokračovat i nadále. Do konce roku uvede na trh novou verzi svého produktu, Kentico 9, kterým chce ještě více usnadnit a zefektivnit práci online marketérů. Více informací se Kentico chystá odhalit v listopadu tohoto roku.

Tisková zpráva

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.