Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

PENNY rozšiřuje možnosti nákupu až do domu

PR článek

Diskontní řetězec PENNY začal tento týden svým zákazníkům nabízet možnost dovozu nákupu až domů prostřednictvím rozvážkové služby WOLT. Pilotní projekt startuje na třech prodejnách v Brně. Vůbec první prodejnou odkud si lidé mohou nákup z PENNY objednat je prodejna Brno Slatina.

„Uvědomuje si, jak je pro současné zákazníky možnost doručení nákupu až domů důležitá. Ostatně, i my již testujeme v Plzni a okolí vlastní e-shop PENNYDOMU.CZ. Chceme ale nabízet i alternativy, proto jsme rádi, že jsme navázali spolupráci se společností Wolt. Díky ní můžeme oslovit nové zákazníky, a především jim nabídnout produkty, které nikde jinde nedostanou. Základem naší filozofie stále je a bude člověk. Nakupování jako takové vnímáme jako součást setkávání se lidí, i proto klademe důraz na prostředí na našich prodejnách i kvalitu našich služeb. Na druhou stranu jsou zákazníci, kteří dávají přednost nákupu v digitálním světě s doručením až domů, a ty nechceme a nebudeme opomíjet,“ říká Tomáš Kubík, vedoucí komunikace PENNY.

Princip nákupu prostřednictvím služby Wolt a jejích stránek wolt.cz je stejný jako při objednání z jakékoliv restaurace či obchodu, z nichž tato služba dovážku nabízí. Nyní je možné si objednat každý den mezi 8 a 19 hodinou (v pondělí od 10 hodiny) nákup až do domu z prodejny Brno Slatina. Stačí si objednat požadované produkty v aplikaci nebo přímo na internetové stránce s touto prodejnou:
https://wolt.com/cs/cze/brno/venue/penny-brno-slatina

 „V tuto chvíli jsme spustili pilotní projekt, během kterého plánujeme mít do této služby zapojeny celkem tři prodejny v moravské metropoli. Chceme nastavit celý proces od objednání nákupu až k zákazníkovi, co nejefektivněji. Naším cílem je, aby zákazník dostal zboží, co nejrychleji a co nejčerstvější. V rámci pilotního provozu budou mít zákazníci k dispozici všechen stálý sortiment, a to včetně produktů v akci, kromě nepotravinového zboží,“ popisuje zahájení projektu Tomáš Kubík. Na základě vyhodnocení projektu pak PENNY plánuje zapojit do systému rozvážkové služby Wolt další prodejny.

O společnosti PENNY MARKET Česká republika
Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil Penny Market v roce 1997 a zaměřil se zejména na rozvoj prodejní sítě v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 410 prodejen, tedy nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program PENNY karta

Hodnocení článku je 30 %. Ohodnoť článek i Ty!

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.

Štítky Penny, nákup, potraviny, obchod, služby

Komentáře

Přihlášení uživatele

 Přihlásit se přes Apple
Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.