pátek 10. července 2020 Libuše / Amálie

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Jakou cenu má kultura? Národní divadlo Brno prodává lístky za korunu. Divák na konci představení připlatí, kolik chce

Národní divadlo Brno připravilo pro veřejnost mimořádnou akci, která nemá v českém divadelním kontextu obdoby. Diváci si mohou od pondělí 22. června rezervovat vstupenky na zářijová představení do divadla Reduta za symbolickou 1 Kč. O konečné ceně své vstupenky rozhodnou až v závěru večera sami.

Diváci mohou vybírat z více než 20 představení činohry NdB, které se odehrají v divadle Reduta. „Do kampaně jsme zahrnuli kompletní repertoár, který na naší druhé scéně hrajeme. Diváci se tak mohou těšit i na oblíbenou Mirandolínu, na novinky Velmi, velmi, velmi temný příběh a Idomeneus, a dokonce i na exkluzivní inscenaci spojenou se zážitkovou gastronomií – Vévodkyně a kuchařka,“ dodává umělecký šéf činohry NdB Milan Šotek. Po představení mohou diváci částku, kterou si sami zvolí, předat v hotovosti do připravených boxů, po načtení QR kódu zaplatit pomocí mobilního telefonu nebo platební kartou na pokladně.

Experiment, ve kterém maji hlavní slovo diváci

„Kampaň, kterou jsme připravovali od loňského podzimu, dostává nyní dráždivě dvojznačný význam. Cena kultury v těchto dnech nespočívá jen v její ekonomické hodnotě, ale i v přínosu pro ducha naší společnosti. Koncept dobrovolného vstupného je do značné míry experiment, kterým nám diváci vyjádří jednoznačné ohodnocení. Zároveň chceme všem našim divákům vysvětlit, proč se špičková profesionální kultura nedá dělat za hubičku,“ vysvětluje ředitel Národního divadla Brno Martin Glaser.

Vstupenky za 1 Kč bude možné zakoupit na všech obvyklých distribučních místech Národního divadla Brno, a to on-line, na pokladnách i u prodejních partnerů. Kompletní informace o kampani naleznou diváci na webových stránkách www.ndbrno.cz/kulturamacenu.

Kampaň doprovodí v divadle Reduta výstava, která chce divákům přiblížit reálný obraz financování a ceny kultury v České republice na příkladech spojených s Národním divadlem Brno. Stejně jako celá kampaň ponese název #KulturaMáCenu.

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo2 čtenářů

PR text

Štítky národní divadlo Brno, nd brno, představení, koruna, kulturamácenu

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.