Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 27. května 2022, 15:30
Městská společnost STAREZ – SPORT, a. s., má nové logo, kterým sjednotí všechna svá sportoviště. Novou grafiku společnost veřejnosti poprvé představí při otevření letních koupališť Riviéra a Zábrdovice v sobotu 28. května. Společnost kromě loga modernizovala také svůj web a pracuje na tvorbě věrnostního programu.
Nový vizuál byl vytvořen s důrazem na univerzální využitelnost pro marketingovou komunikaci společnosti STAREZ – SPORT, a. s. Ta v Brně provozuje 13 sportovních areálů, které až doposud používaly vlastní loga.
„Ke změně jsme se rozhodli proto, abychom dali lidem vědět, že velkou část brněnských sportovišť provozuje právě společnost STAREZ. Na všech budovách sportovišť vyměníme značení a u některých z nich přidáme i osvětlené cedule s novým logem,“ vysvětluje Michaela Dittrichová, tisková mluvčí společnosti STAREZ – SPORT, a. s.
Od konce května tak budou mít všechna sportoviště jednotný vizuální styl, v němž bude dominantním prvkem zkrácený název společnosti – STAREZ. Koncept nového loga dále vychází ze symbolu S tvořeného jednoduchými barevnými trojúhelníky. Barevnost přitom reflektuje všechna sportoviště, která společnost spravuje. Oranžová barva představuje tělocvičny a haly, tmavě zelená fotbalová hřiště, modrá zase bazény, koupaliště a kluziště a žlutá všechny ostatní objekty. Logo uzavírá červená, která je barvou města Brna.
„Cílem rebrandingu je podpora vnímání značky společnosti veřejností, chceme ji prostě více přiblížit zákazníkům i partnerům. Naše městská firma měnila logo naposledy v roce 2011, vzhledem k rychlému rozvoji tak už byly marketingové změny více než potřebné,“ poznamenal Martin Mikš, generální ředitel městské společnosti STAREZ – SPORT, a. s.
Nové logo budou lidé moci spatřit také v centru Brna na fontáně u Janáčkova divadla. Mohou jej získat i jako suvenýr v podobě skleněné kuličky, která bude po celý červen vypadávat z brněnského orloje na náměstí Svobody.
Společně se změnou loga společnost zahájila i postupnou změnu designu webových stránek jednotlivých sportovišť. Nově budou přehlednější, modernější a svým uživatelům nabídnou jednoduché vyhledávání sportovních aktivit. „Na konci roku 2022 bychom navíc chtěli spustit věrnostní program, který nabídne možnost založení vlastního účtu, v němž se uživatel dozví nejen informace o stavu svých nabitých čipových hodinek, ale také způsob, jak získat zajímavé bonusy,“ doplnil Mikš.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.