Při technických problémech v domácnosti volejte E.ON Servis+

Zabouchnuté dveře, ucpaný odpad, nefunkční kotel? E.ON Servis+ je nová služba, díky které budete připraveni na závady spotřebičů i technické havárie v domácnosti.

Znáte to, vyrazíte na nedělní procházku a vzápětí zjistíte, že jste zabouchli dveře příliš zbrkle. Klíč vězí v zámku, samozřejmě zasunutý ze špatné strany. Pokud jste zákazníkem energetické společnosti E.ON a máte sjednanou službu E.ON Servis+, nemusíte složitě shánět zámečníka. Stačí zavolat na nepřetržitou telefonní linku a operátor zajistí, aby nepříjemnou situaci co nejdříve vyřešil specialista. Navíc neplatíte za výjezd a práci řemeslníka, ani za drobný spotřební materiál.

V jakých situacích vám E.ON Servis+ pomůže?

To nejdůležitější si členové domácnosti zajistí sami: Mají se rádi, sdílejí spolu radosti i starosti, přestože se někdy navzájem škádlí. E.ON Servis+ však přijde vhod při technických haváriích, nebo pozáruční opravě spotřebičů. Zkrátka až budete potřebovat elektrikáře, instalatéra, plynaře, sklenáře, topenáře nebo zámečníka. E.ON Servis+ také určitě využijte v případě, že selže kotel a bude nutný příjezd topenáře.

Jaké jsou podmínky pro pozáruční opravy spotřebičů?

Moderní domácnost by postrádala chladničku, pračku či sporák, někdy i sušičku a ohřívač vody. Pokud některý ze jmenovaných spotřebičů začne zlobit ve chvíli, kdy mu vyprší záruční doba, opravu zajistí E.ON Servis+. Podmínkou je, aby se přístroj nacházel v odběrném místě zákazníka a jako nový byl zakoupen v České republice, eventuálně na území sousedních států (tedy Slovenska, Polska, Německa a Rakouska). Spotřebič musí mít již po záruční době, ale nesmí být starší 10 let od data nákupu.

Kolik stojí E.ON Servis+ a jaký je limit plnění?

Služba je zákazníkům k dispozici za minimální měsíční poplatek 25 Kč. Limit plnění pro řešení technické havárie v domácnosti je 5 000 Kč a pro pozáruční opravy spotřebičů 2 000 Kč. Důležité však je, že počet zásahů není omezen, služby E.ON Servis+ můžete využívat opakovaně, kdykoli budete potřebovat. Úhrada se nevztahuje na celé náhradní díly, jako je nová vodovodní baterie, skleněná výplň, vložka zámku apod.

Sjednání služby E.ON Servis+ je snadné!

E.ON Servis+ je určen pro všechny zákazníky energetické společnosti E.ON z kategorie domácností a lze jej sjednat k jakémukoli tarifu elektřiny nebo zemního plynu. Pro podrobnější informace o službě zavolejte na linku 840 113 114 nebo navštivte www.eon.cz/servis.

Proč se vyplatí být zákazníkem společnosti E.ON?

Energetická společnost E.ON je nejenom spolehlivým dodavatelem elektřiny a zemního plynu. Svým zákazníkům přináší řadu nadstandardních benefitů, jako jsou věrnostní programy, zvýhodněné ceny pojištění, slevy na nákup úsporných spotřebičů a další bonusy.

Důležité kontakty

E.ON Servis+
www.eon.cz/servis

Tel.: 840 113 114

PR text

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky E.ON Servis, domácnosti, pomoc, služba, závady, havárie, E.ON, oprava, energetická společnost, Německo, Polsko, Rakousko, Česko, Slovensko

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.