čtvrtek 4. června 2020 Dalibor

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Zdraví jako vášeň. Staňte se pojištěncem 211 a využijte službu Lékař na telefonu nebo virtuální kliniku

Čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu. Služba Lékař na telefonu, kterou svým klientům nabízí Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, je v těchto dnech vítaným zdrojem informací. Obáváte se, že máte příznaky koronavirové infekce? Tápete, jaká opatření dodržovat, když trpíte chronickým onemocněním? Lékaři na telefonu vám budou ochotně a trpělivě odpovídat na vaše dotazy. Stačí se zeptat. A nejen na koronavirus…

S lékařem na telefonu mohou klienti obecně konzultovat svůj zdravotní stav, výsledky laboratorního vyšetření, léky a tak dále. Prostě cokoliv. Služba není zaměřena pouze na COVID-19.

„Nonstop služba Lékař na telefonu je zdarma, klient případně hradí pouze hovor na pevnou telefonní linku dle tarifu svého operátora. Zpětné volání a hovor s lékařem na telefonu je pro naše klienty bezplatný,“ popisuje Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR a dodává, že se volající nejprve spojí s koordinátorem medicínské asistence. „Koordinátor zjistí, co je podstatou vašeho dotazu, a pokud je schopen odpovědět, zodpoví ho. Pokud ne, domluví si s vámi přesný čas, kdy vám zavolá zpátky. Všechny detaily hovoru předá přímo lékaři, který se na zodpovězení dotazu důkladně připraví. Tímto krokem šetříme jak čas lékaře, tak i váš. Ve smluvenou dobu vám koordinátor zavolá a propojí vás s lékařem.“

Je nutné zdůraznit, že služba nenahrazuje funkci rychlé záchranné služby. Veškeré informace zájemci naleznou ZDE.

Zajímavou novinkou je také EUC virtuální klinika, která umožnuje klientům ZP MV ČR vyšetření lékařem z pohodlí domova a to zdarma po dobu nouzového stavu. Přes virtuální kliniku je možné nechat si vystavit e-neschopenku, e-recept nebo žádanku. Konzultovat s lékaři můžete od pondělí do pátku mezi 8. a 18. hodinou. Více informací o službách a podmínkách virtuální kliniky najdete na webových stránkách www.virtualniklinika.cz .

Webové stránky Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR obsahují mnoho užitečných informací zaměřených na COVID-19. Přehledně zpracovány jsou například rady a doporučení pro domácí karanténu, ve kterých by lidé měli nalézt většinu odpovědí na své otázky, návod, jak si správně mýt ruce, důležité kontakty a další. Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR se zkrátka snaží svým klientům co nejvíce pomoci, aby se v celé problematice zorientovali.  Pro podrobnější informace o COVID-19 se můžete také obrátit na bezplatnou poradnu ulekare.cz.  Na vaše otázky, vztahující se k současné epidemii koronaviru, odpovídají erudovaní lékaři. Odpověď dostanete zpět na váš e-mail běžně do šesti hodin po odeslání dotazu, nejpozději do 48 hodin. Poradna je bezplatná a lékaři komunikují i o víkendech či svátcích.

A pomáhá i mnoha jinými způsoby. Například má pro klienty speciální bonus v podobě příspěvku na dezinfekci rukou a roušky/respirátory. Ostatně: sledujte Facebook pojišťovny, kde je vše zveřejňováno.  

Pokud ještě nejste klienty Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR (211), můžete se jimi stát jednoduše pomocí vašeho mobilu.

Podívejte se na instruktážní video

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo2 čtenářů

PR text

Štítky Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, pojištěním zdraví

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.