Podobizna prvního československého prezidenta Tomáše Garrigua Masaryka se stala symbolem letošní kampaně Masarykovy univerzity (MU) zaměřené na uchazeče. Hlavní heslo kampaně je jednoduché: následuj Masaryka, v řeči sociálních sítí: #followmasaryk.
Kampaň pro MU připravila brněnská agentura AETNA. Ta také přišla s nápadem konfrontovat dnešní generaci s hodnotami, které prosazovala historická osobnost, jež se významně zasadila o vznik univerzity a jejíž jméno proto univerzita nese v názvu. Jednotlivé prvky kampaně, které budou využity na sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram nebo YouTube, budou k dispozici také na www.followmasaryk.cz.
„Těžko bychom právě pro Masarykovu univerzitu hledali výstižnější symbol, než je podobizna TGM. Věříme, že úprava do podoby odpovídající moderním komunikačním nástrojům připomene, že i když se okolní svět mění, základní hodnoty zůstávají zachovány,“ řekla prorektorka pro vnější vztahy Hana Svatoňová.
A právě takové je i studium na MU, postavené na pevných základech znalostí a dovedností, ale současně koncipované tak, aby připravilo mladé lidi na profesní dráhu v neustále se měnícím světě.
Ke studiu do bakalářských a magisterských oborů v akademickém roce 2017/18 na MU mohou uchazeči podávat přihlášky pouze elektronicky, a to do konce února 2017. Průvodcem při volbě vhodného studijního oboru jsou jim nové webové stránky. Loni poslali uchazeči o bakalářské a magisterské obory na MU 42 tisíc přihlášek. V akademickém roce 2016/17 má univerzita v řádném diplomovém studiu téměř 36 tisíc studentů.
Zdroj: MU
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.