Veletrh turistických možností v regionech Regiontour přivítá od 19. do 22. ledna brněnské výstaviště. Brno se na něm představí společně se svými partnery v nové, interaktivní expozici, která tentokrát nabídne zejména autentickou atmosféru města. Na jednom místě tak lidé poznají, ochutnají a zažijí Brno.
Do brněnské expozice se letos na Regiontour „odstěhuje“ část Brna. Návštěvníci si mohou projít náměstí Svobody, prohlédnout bustu Jošta a ochutnají drink z vyhlášených brněnských barů. Na turisty vyhledávaná místa je navede „orientační systém“ na podlaze. Na interaktivní mapě „Miluji Brno, protože…“ se budou moci zájemci vyjádřit, kde se jim ve městě líbí a jaké zážitky se jim s Brnem pojí.
Pro návštěvníky jsou připraveny ukázky pokusů z vědeckých center Vida! a Mendelianum, přímý přenos z brněnské zoo, soutěž „Ze špilberské truhlice“ a přednášky o brněnském podzemí.
„Pro letošní Regiontour se nám oproti minulosti povedlo změnit celý koncept stánku města Brna. Razantně opouštíme statickou prezentaci, návštěvníky zapojujeme do víru dění a dáváme jim příležitost zažít alespoň kousek z toho, co Brno nabízí a čím je typické,“ uvedla radní pro cestovní ruch a marketing Petra Rusňáková.
Zvýhodněné vstupenky do Národního divadla, na MotoGP nebo soutěž o vouchery do brněnských barů
Pro návštěvníky budou také připraveny speciální veletržní akce, jako například zvýhodněné vstupenky na Grand Prix, lístky do Národního divadla Brno s až 50% slevou, soutěžní kvíz o ceny nebo možnost nákupu nových suvenýrů s brněnskými motivy. Chybět nebude ani prezentace partnerských měst Brna, představí se Lipsko, Kaunas, Poznaň, St. Pölten, Stuttgart, Rennes, Voroněž, Vídeň a Debrecín. S Debrecínem podepíše město Brno přímo ve stánku smlouvu o partnerství.
Na malém pódiu expozice města Brna se každý den představí barmani brněnských barů – například Atelier, CUBANA bar, Spirit Bar či Rotor bar. Několikrát denně barmani předvedou přípravu prvotřídních drinků a koktejlů a první zájemci z řad návštěvníků veletrhu dostanou možnost ochutnat výsledky jejich práce. „Pro návštěvníky veletrhu máme připravenu soutěž o sedm voucherů v hodnotě 1000 korun, která výhercům zajistí konzumaci drinků v těchto barech,“ láká k návštěvě veletrhu ředitelka Turistického informačního centra města Brna Jana Janulíková.
Zájemci o výhru se musí vyfotit s orlojem (či jen orloj samotný) expozici Brna. Fotku sdílet na Instagramu a Facebooku s hastagem #orlojtogo. Soutěž bude probíhat od 19. do 22. ledna. V úterý 24. ledna vylosuje Turistické informační centrum města Brna sedm výherců sedmi voucherů, kteří si od následujícího dne budou moci výhru vyzvednout v nově otevřeném informačním centru TO JE BRNO v Panenské ulici.
TO JE BRNO je kampaň Turistického informačního centra, která návštěvníky pozve, aby Brno poznali, zažili a ochutnali. V rámci této kampaně se představí novinky ve městě – připravované informační centrum na ulici Panenská, turistická karta Brno Pass, ale také důležité festivaly jako Meeting Brno, Gourmet Brno či světová Grand Prix České republiky.
Veletrhy Go a Regiontour mají letos pestrý doprovodný program se zaměřením na špičkovou gastronomii. Na pódiu v pavilonu P proběhne Gourmet Brno, při němž se postupně vystřídá celkem osm brněnských a jihomoravských restaurací. Jejich kuchaři předvedou své umění přímo před zraky diváků – vybraných dvacet z nich pak bude moci ochutnat připravený pokrm z restaurací KOISHI, Castellana trattoria, Borgo Agnese, Konfit a dalších.
Go a Regiontour navštěvuje každý rok okolo třiceti tisíc lidí. Letos se jich zúčastní více než osm set vystavovatelů na ploše 25 000 m². Více informací na webu www.regiontour.cz.
Tisková zpráva
Foto: Stánky města Brna z minulých let, Jiří Prýgl
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.