Počasí dnes30 °C, zítra25 °C
Pátek 21. června 2024  |  Svátek má Alois
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Základem kvalitně odváděné práce na projektech a produktech jsou zejména vzdělaní lidé

PR článek

Jedna z největších českých softwarových společností Unicorn má ve svém portfoliu produkty pro celou řadu odvětví – od bankovnictví přes plynárenství až po energetiku. Své pobočky má po celé České republice i v zahraničí. Právě v českých regionech často vznikají zajímavé projekty pro mezinárodní klienty. Společnost proto své spolupracovníky systematicky vzdělává, aby mohli tvořit špičkové systémy pro klienty v celé Evropě. 

Lidé s potřebným know-how jsou nepostradatelnou součástí společnosti. Unicorn proto skrze vzdělávací akademii Unicorn Top Gun Academy vytváří a zajišťuje školení a certifikace pro své spolupracovníky. Například nováčci tak mohou postupně nabírat nové dovednosti a postupovat ve své kariéře. Není žádnou raritou, že spolupracovníci Unicornu začnou jako junioři a postupně rozšiřují svoje kompetence v rámci své role nebo se vypracují až na manažerské pozice – ať už jde o vývojáře, analytiky, manažery, nebo další klíčové role, pro které akademie vytváří školení. V Unicornu funguje i přechod mezi netechnickými a IT rolemi. Pokud spolupracovníci zjistí, že je zajímá práce s technologiemi, mohou se touto cestou vydat, i když původně začali jinde.

Systematické a soustavné vzdělávání je jednou z klíčových priorit a ověřování znalostí prostřednictvím certifikačních zkoušek je jeho nedílnou součástí. Digitální certifikace slouží k ověření, zda spolupracovníci dosahují požadované úrovně know-how v konkrétní oblasti. Certifikační testy jsou navrženy takovým způsobem, aby pokrývaly nejdůležitější témata týkající se dané technologie, produktu nebo nástroje, a ověřily tak potřebné know-how, které je pro práci nezbytné. Každý měsíc se vytváří nové kurzy, jejichž prostřednictvím se můžou lidé certifikovat, a tím ověřit své znalosti daného tématu.

Znalosti a dovednosti je pak nutné kontinuálně a systematicky rozvíjet a průběžně ověřovat, což Unicornu umožňuje zejména metoda microlearningu, která je jedním ze základních pilířů interního vzdělávání. Od zavedení certifikací, tedy za poslední rok, společnost eviduje již více než 4 500 úspěšně složených zkoušek a na začátku dubna 2024 spolupracovníci prostudovali dvakrát více lekcí než loni touto dobou, a to přes 90 000!

Jedním z velmi aktivních a pravidelných studentů je spolupracovník Jiří Markvart. Aktuálně zastává pozici Sales Manager streamu Unicorn Systems a má na starosti vyhledávání příležitostí a prodej produktu Griffin, který se primárně zaměřuje na výpočet bezpečnosti přenosové soustavy. Zjednodušeně řečeno to znamená, že každých patnáct minut se počítá, jestli Evropě hrozí blackout. Kariérní cesta Jirky od studenta až po aktuální pozici byla doprovázena systematickým vzděláváním, a tak je mu forma certifikací blízká jak z pohledu spolupracovníka, tak manažera. Jen během posledních deseti měsíců Jiří složil 20 certifikačních zkoušek. Nejvíce z nich se zaměřuje na energetiku, což mu umožňuje se v této oblasti rozvíjet. Za zmínku stojí také certifikace zaměřená na prodejní metodu SPIN. „Certifikace mi pomohla uvědomit si, že díky dobře kladeným otázkám rozklíčujeme zákazníkovy problémy a vyřešíme je k jeho spokojenosti.“

Jiřího kariérní cesta byla a je podpořena soustavným vzděláváním, i proto dokáže snadno předávat význam certifikací zbytku týmu: „Je důležité motivovat členy týmu, aby na sobě a svém know-how neustále pracovali. Certifikace jsou tak jedním z podpůrných nástrojů pro dosažení kariérních cílů.“ A jak může svému týmu v rámci certifikací přispět manažer? „Ze své pozice se snažím, aby byli moji kolegové i podřízení informovaní, a měli tak přehled o tom, jaké vhodné certifikace jsou k dispozici k jejich pracovní pozici a jaký přínos pro ně bude jejich splnění mít. A samozřejmě jim jít příkladem,“ zakončuje Jiří.

Unicorn v Brně nabízí dlouhodobé projekty a kariérní růst. Pokud stojíte na prahu své kariéry, máte talent na efektivní řešení situací, výborné komunikační schopnosti a zájem o IT, je pro vás pozice Service Desk Operator day shifts nebo Service Desk Operator night shifts ideálním startem.

V současné době ale máme v nabídce širokou škálu dalších pracovních pozic pro všechny talentované jedince. Jestliže jste nadšení pro seberozvoj a neustálé zlepšování, prozkoumejte naše aktuální volná pracovní místa a objevte tu správnou kariérní cestu přímo pro vás.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Základem kvalitně odváděné práce na projektech a produktech jsou zejména vzdělaní lidé  |  Společnost  |  Zprávy  |  Brněnská Drbna - zprávy z Brna a Jihomoravského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.