Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 11. října 2022, 09:00
Automobilka Porsche otevřela v Brně jedno z nejmodernějších center ve střední a východní Evropě. Výrobce špičkových aut zrekonstruoval prostory v brněnské Slatině, kde si na své přijdou nejen stávající klienti, ale také všichni milovníci rychlých kol.
Autosalon německé automobilky, která je aktuálně podle akciových trhů nejhodnotnější evropskou značkou automobilů, zatraktivní a zvýší péči o klienty. V prostorách rozkládajících se na ploše 400 metrů čtverečních jsou k dispozici automobily, specializované dílny či dotykové touchpointy, prostřednictvím nichž se návštěvník dozví veškeré informace o konkrétních modelech.
„Nový prodejní koncept ‚Destination Porsche‘ je reakcí značky Porsche na měnící se preference spotřebitelů a vývoj automobilového trhu. Porsche představuje životní sny a silnou komunitu přátel a fanoušků. V novém Porsche Centru Brno jim nabízíme několik styčných bodů tak, aby mohli značku skutečně zažít," popisuje ředitel pobočky Porsche Brno Michael Krejska, podle nějž je cílem vytvořit z nového centra místo pro majitele, fanoušky a nadšence značky Porsche.
Moderní Porsche Centrum Brno najdou návštěvníci v Řípské ulici. Zaujme například charakteristickým architektonickým konceptem budovy, který odráží dědictví značky, či hliníkovou fasáda u vchodu. Hlavní dominantou objektu je showroom, který návrháři rozdělili do čtyř sekcí. V první části nazvané Highlight jsou k vidění exkluzivní modely. Další moduly představují například elektrické a ojeté vozy. Poslední prostor se jmenuje Porsche Platz, ve kterém se nachází designová kavárna. Celkové spojení přináší unikátní zákaznický komfort.
„Nově navržené Porsche Centrum Brno nám umožňuje budovat užší vztahy s klienty. Showroom byl transformován z produktově na zákaznicky orientované místo, kde se právě zákazník nachází v centru dění. Komunikace, digitalizace a inspirace vytvářejí a umožňují vřelejší vztah s našimi zákazníky,“ vysvětluje Michael Krejska.
Prestižní značka automobilů otevřela díky Brnu svůj druhý salon v Česku. První se nachází v Praze. Právě nově otevřené prostory v moravské metropoli, které vyšly na 1,7 milionů eur, poslouží jako satelit mateřského centra. „Mám upřímnou radost, že můžeme v krátké době otevřít další Porsche Centrum. Moje nadšení pramení z toho, že jsme si nastavili ambiciozní růstovou strategii, kterou se nám daří plnit lépe, než jsme čekali. I přes to, že jsme tu měli covid, konflikt na Ukrajině a procházíme globální energetickou krizí. Chtěl bych všem našim zákazníkům poděkovat za důvěru a vzkázat jim, že uděláme maximum pro jejich spokojenost,“ říká Jan Sedláček, výkonný ředitel importu značky Porsche do České republiky.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.