Svět plný nafukovacích atrakcí zve návštěvníky do aquaparku na Brněnsku. Na děti i dospělé čeká nová atrakce, která do Pasohlávek doputovala ze Spojených států amerických. Zábavní plocha, jež láká na opičí dráhu nebo výpravu na Everest, je inspirovaná televizní soutěží.
Nafukovací svět, který má velikost tří tenisových kurtů, je novým lákadlem Aqualandu Moravia. Skákací hrad za pět milionů korun dorazil na jižní Moravu přes Atlantský oceán. Vyrobila jej totiž americká společnost. „Rozšířili jsme tak naši nabídku o další aktivity i pro nejmenší návštěvníky. Například část zvaná Hopíkov je pro děti už od tří let,“ řekl ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký.
Na atrakci, kterou inspiroval televizní pořad Drtivá porážka, se naráz vejde přes sto návštěvníků. Na rozdíl od známé relace ale milovníky adrenalinu v Pasohlávkách při zakopnutí nečeká pád do vody. Celou dobu zůstanou na souši a v pohodlí nafouknutého plastu. Časově neomezený vstup na deset atrakcí vyjde zájemce na necelých dvě stě korun.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.