Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 28. února 2022, 17:00
Před pěti lety přišli zástupci začínajícího rakouského startupu do brněnské Authentiky, aby pro ně navrhla a vyrobila pár kusů krabiček na produkty, které v té době nikdo neznal, protože ještě nebyly ani na trhu. Dnes jsou kapsle Waterdrop nejmrštnější štikou na trhu nealkoholických nápojů a Authentica Group designuje a vyrábí vše, co se s Waterdropem pojí. Mimo jiné také značkové prodejny po celé Evropě nebo v USA.
„Zásadní roli asi sehrála intuice, když jsme přijali tuto, tehdy bezvýznamnou, zakázku. Z majitelů neznámého startupu bylo cítit bezmezné odhodlání a tah na bránu. Ukázalo se, že jít do spolupráce bylo nejdůležitějším rozhodnutím, které jsme kdy ve firmě udělali,“ říká o začátku spolupráce Miroslav Hanák, jednatel Authentica Group.
Mikrodrinky Waterdrop jsou stále populárnější a to nemluvíme jen o Evropě. Oblíbila si je hlavně mladá generace, která má mnohem blíž ke zdravějšímu způsobu života, návratu k přírodním produktům i ekologickému smýšlení. Právě tyto hodnoty se odrážejí ve firemní filozofii Waterdropu, který navíc ve spolupráci s Authentikou přináší také moderní a neotřelý design všeho, s čím se nápojové kapsle spojují
Mezi zákazníky jsou asi nejoblíbenější trendové lahve, které se vyrábějí z borosilikátového skla nebo nerezové oceli a mají originální potisk nebo gravírování. V evropských metropolích jsou k dostání dokonce s motivy typickými pro dané město nebo zemi. Designují a vyrábějí se tu ale také značkové stojany do prodejen, speciální i běžné edice všech obalů nebo oblíbené adventní kalendáře. A samozřejmě už zmíněné návrhy a vybavení značkových prodejen nebo kiosků do obchodních center. Značkové prodejny se totiž otevírají po celé Evropě i v USA.
V Syrovicích u Brna vzniklo dokonce velké logistické centrum, kde se produkty Waterdropu kompletují a distribuují do několika zemí střední, jižní a východní Evropy. Po jeho vzoru se má v horizontu jednoho až dvou let vybudovat další centrum v Holandsku, které bude zajišťovat kompletní distribuci v západní Evropě. Otevřeně se už ale mluví také o východní Asii a New Yorku.
A tak, zatímco na začátku bylo pár krabiček, Waterdrop dnes expanduje do celého světa a Authentica jako jeho partner s ním. „Ačkoliv práce pro Waterdrop tvoří už teď významnou část našich aktivit, partneři v Rakousku s šibalským úsměvem tvrdí, že to je teprve začátek, doslova, že se zatím jen nadechujeme. Pro nás to znamená rozšířit tým o schopné a spolehlivé lidi, abychom s tímto rozmachem udrželi krok,“ doplňuje Hanák.
Aktuálně se Authentica Group poohlíží po šikovných lidech, kteří by posílili tým pracující právě pro jeden z nejrychleji rostoucích evropských startupů. Mezi poptávanými pozicemi jsou: projektoví manažeři nebo manažerky, projektový lídr nebo strategický nákupčí. Uplatní se tu otevřené hlavy, vládnoucí angličtinou a ideálně také němčinou ochotné cestovat za svou prací po celé Evropě nebo i za oceán.
Authentica Group je moderní evropskou firmou, která však nezapomíná na své brněnské kořeny. V pracovním týmu se díky tomu potkává přátelská domácí atmosféra s výhodami a benefity, kterých si dopřávají zaměstnanci progresivních světových zaměstnavatelů. Ve všech činnostech firmy je znát také důraz na ekologickou udržitelnost a společenskou zodpovědnost.
Nakonec, nové moderní prostory na Vídeňské ulici, do kterých se firma přestěhovala loni v létě jsou důkazem, že to Authentica Group myslí s prošlapáváním cesty k předním evropským hráčům ve svém oboru smrtelně vážně. Přehled aktuálně poptávaných pracovních pozic najdete ZDE.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám