Poradenská centra společnosti E.ON čelí v posledních dnech náporu zákazníků, kteří aktuálně řeší změny dodavatelů energie nebo růst cen. Výrazně vyšší návštěvnost eviduje v současné době také zákaznické středisko v Brně na Jakubském náměstí. E.ON proto v reakci na situaci otevřel nové poradenské centrum na náměstí Svobody v obchodní centru Rozkvět.
Nové centrum se nachází v obchodním domě a slouží výhradně pro vyřizování požadavků zákazníků v režimu dodavatele poslední instance (DPI). První lidé tam zamířili včera odpoledne, kdy se poprvé otevřelo.
„Denně přechází ke společnosti E.ON z režimu dodavatele poslední instance tisíce zákazníků a i díky tomu jsou zákaznické linky a poradenská centra výrazně přetížená. Jen za čtyři pracovní dny minulého týdne evidovala zákaznická obsluha takový počet požadavků, který v běžném provozu chodí za dva měsíce,“ popsal mluvčí společnosti E.ON Roman Šperňák.
Náporu čelí rovněž zákaznická centra, která vyřizují dvojnásobné množství zákazníků než v uplynulých týdnech. Jen za minulý týden to bylo více než tisíc návštěvníků.
„Naše centra v Českých Budějovicích a v Brně jsme už v minulých týdnech posílili personálně a prodloužili jsme i jejich pracovní dobu a teď otevíráme v Brně i druhé poradenské centrum. Děláme všechno pro to, abychom zvládli obsloužit co nejvíce zákazníků. Tato druhá pobočka je otevřená výhradně pro zákazníky v režimu DPI a vyřizování jejich požadavků. Její provoz zachováme tak dlouho, jak to bude nutné,“ sdělila Lucie Nejezchlebová, vedoucí poradenských center společnosti E.ON.
Poradenské centrum v OC Rozkvět na náměstí Svobody má stejné otevírací hodiny jako běžné poradenském centrum na Jakubském náměstí a každý den bude dostupné od 7 hodin. V pondělí a ve středu bude zavírat v 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek v 16 hodin a v pátek ve 14 hodin. Vzhledem k tomu, že v poradenských centrech se uzavírají smlouvy online, je nutné, aby s sebou měli příchozí aktivní emailovou adresu.
„Buď svoji nebo svých rodinných příslušníků a také mobilní telefon kvůli ověřovacím kódům. Stejně tak se E.ON snaží čekajícím dobu strávenou u poboček zpříjemnit a nabízí jim tak kávu, čaj nebo drobné občerstvení,“ dodal Šperňák.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.