E.ON čelí zákaznickému náporu. V Brně otevřel nové poradenské centrum

Autoři

Poradenská centra společnosti E.ON čelí v posledních dnech náporu zákazníků, kteří aktuálně řeší změny dodavatelů energie nebo růst cen. Výrazně vyšší návštěvnost eviduje v současné době také zákaznické středisko v Brně na Jakubském náměstí. E.ON proto v reakci na situaci otevřel nové poradenské centrum na náměstí Svobody v obchodní centru Rozkvět.

Nové centrum se nachází v obchodním domě a slouží výhradně pro vyřizování požadavků zákazníků v režimu dodavatele poslední instance (DPI). První lidé tam zamířili včera odpoledne, kdy se poprvé otevřelo.

Denně přechází ke společnosti E.ON z režimu dodavatele poslední instance tisíce zákazníků a i díky tomu jsou zákaznické linky a poradenská centra výrazně přetížená. Jen za čtyři pracovní dny minulého týdne evidovala zákaznická obsluha takový počet požadavků, který v běžném provozu chodí za dva měsíce,“ popsal mluvčí společnosti E.ON Roman Šperňák.

Náporu čelí rovněž zákaznická centra, která vyřizují dvojnásobné množství zákazníků než v uplynulých týdnech. Jen za minulý týden to bylo více než tisíc návštěvníků. 

„Naše centra v Českých Budějovicích a v Brně jsme už v minulých týdnech posílili personálně a prodloužili jsme i jejich pracovní dobu a teď otevíráme v Brně i druhé poradenské centrum. Děláme všechno pro to, abychom zvládli obsloužit co nejvíce zákazníků. Tato druhá pobočka je otevřená výhradně pro zákazníky v režimu DPI a vyřizování jejich požadavků. Její provoz zachováme tak dlouho, jak to bude nutné,“ sdělila Lucie Nejezchlebová, vedoucí poradenských center společnosti E.ON.

Poradenské centrum v OC Rozkvět na náměstí Svobody má stejné otevírací hodiny jako běžné poradenském centrum na Jakubském náměstí a každý den bude dostupné od 7 hodin. V pondělí a ve středu bude zavírat v 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek v 16 hodin a v pátek ve 14 hodin. Vzhledem k tomu, že v poradenských centrech se uzavírají smlouvy online, je nutné, aby s sebou měli příchozí aktivní emailovou adresu. 

Buď svoji nebo svých rodinných příslušníků a také mobilní telefon kvůli ověřovacím kódům. Stejně tak se E.ON snaží čekajícím dobu strávenou u poboček zpříjemnit a nabízí jim tak kávu, čaj nebo drobné občerstvení,“ dodal Šperňák.

Ohodnoť článek

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky E.ON, Brno, Energie, Poradenství, dodavatel poslední instance

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.