čtvrtek 27. ledna 2022 Ingrid

Potraviny až domů pro 300 tisíc Brňanů. Online obchod od Alberta už obsluhuje většinu města.

PR článek

Službu Albert domů zdarma obchodník testoval od dubna v menší části moravské metropole. Po aktuálním rozšíření je dostupná pro více než 300 tisíc lidí. Online obchod od Alberta se zaměřuje na dobrý servis a široký sortiment s důrazem na kvalitu i čerstvost. Podstatný je ale také ekologický aspekt dopravy nákupů. Zákazníci si objednávají pomocí mobilní aplikace. Ta nabízí rychlý a pohodný výběr potravin za výhodné ceny jako v běžném Albertu.

V rámci úspěšného pilotního provozu služby Albert Domů Zdarma v Brně obchodník rozšiřuje oblast, kterou pokrývá. Nyní je čtyřikrát větší. „Zákazníci nám dávají na náš online prodej potravin skvělou zpětnou vazbu. Vnímáme, že jsou se službou spokojeni. A to nám umožňuje postoupit dál, službu rozšířit na další lokality a nabídnout tak online prodej potravin na většině území Brna,“ vysvětlil Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert. 

Za čtyři měsíce fungování a testování měli zákazníci vybraných lokalit možnost službu důkladně vyzkoušet. „Oceňují kvalitu a čerstvost prodávaných produktů, zboží našich vlastních značek, jako je Nature´s Promise, výhodné ceny, které jsou jako v našich prodejnách, a ekologické aspekty způsobu rozvozu. Oblíbené je doručení zdarma a zajímavá sleva při nákupu nad 1 500 korun. Pozitivně hodnotí i proces objednání, platby a doručení s důrazem na příjemnost a profesionalitu řidičů,“ doplnil Jiří Mareček.

Albert chce službu koncipovat k nejvyšší spokojenosti nakupujících. Postupné spouštění tak umožňuje doladit ji na základě zpětné vazby od zákazníků a také zaměstnanců. Díky odezvě nově Albert Domů Zdarma nabízí víc doručovacích časů, aby si každý mohl vybrat správnou dobu pro týdenní nákup. Kontinuálně sleduje, jaký sortiment je pro zákazníky atraktivní a nabídku průběžně inovuje a doplňuje o novinky na trhu. 

Aplikace také přináší nový prvek, inspirativní sekci, v níž zákazníci najdou novinky, oblíbené a zdravé produkty. Albert také zlepšil viditelnost akčních produktů a více se zaměřuje na komunikaci stokorunové slevy na první nákup. 

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Štítky Albert, Nakupování, Brno, Dovoz

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.