Magistrát města Brna upravuje otevírací dobu. Od 2. listopadu budou moci návštěvníci vyřizovat potřebné záležitosti pouze v pondělky a středy od osmi do 13 hodin. Dosud bylo možné se objednávat i na jiné dny a objednávky zůstávají prozatím platné, nyní je ale další elektronické objednávání pozastaveno.
Kvůli nařízení vlády ohledně opatření proti pandemii koronaviru se mění otevírací a úřední hodiny na Magistrátu města Brna. Od osmé ranní do jedné odpolední teď budou moci lidé chodit vyřizovat své požadavky pouze v pondělí a ve středu, ostatní dny budou úřady pro veřejnost uzavřené.
Lidé, kteří mají elektronické objednávky již ze dřívějška a týkají se jiných dnů, o své termíny nepřijdou. Další elektronická objednání budou ale až do odvolání pozastavena a nové registrační termíny budou v rezervačních systémech uvolňovány podle možností. Změny provozu jednotlivých pracovišť začnou platit v pondělí 2. listopadu.
Úřední hodiny Magistrátu města Brna budou v pondělí a ve středu od 8.00 – 13.00, což platí jak pro Odbor správních činností na Husové 3 a 5, kde je možné si vyřídit osobní a cestovní doklady, tak i Odbor dopravněsprávních činností na Kounicově 67, kam si klienti chodí například pro řidičské průkazy nebo řešit evidenci vozidel.
Úřední hodiny Odboru dopravněsprávních činností, Kounicova 67 (řidičské průkazy, evidence vozidel, sankční řízení v dopravě, autoškoly) budou stejně jako na Odboru správních činností.
Živnostenský úřad na Malinovského náměstí 3 mohou objednaní lidé navštěvovat v pondělí, středu a pátek až do 17 hodin.
Další informace je možné získat na webových stránkách města Brna v odkazu Kontakty a úřední hodiny .
Magistrát města Brna doporučuje občanům, aby omezili osobní návštěvy na nezbytně nutné případy a úřad kontaktovali písemně, elektronicky či telefonicky. Podmínkou pro osobní kontakt je až na výjimky předchozí telefonická nebo e-mailová domluva.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.