Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 22. října 2020, 18:30
Nejenom osobní, ale i obytná auta, náklaďáky nebo dokonce jeřáby a další stroje těžké mechanizace vycházejí vypulírované do nejvyššího lesku z ruční myčky brněnské firmy MYJÓMI družstva invalidů. Myčka už šest let funguje v královopolské Křižíkově ulici coby první provozovna MYJÓMI a stávajících šest zaměstnanců – pět mužů a jedna žena - v čele s jejich vedoucí Janou Svobodovou se snaží vyjít vstříc každému zákazníkovi.
„Ruční mytí má svoje výhody, protože pečlivá údržba chrání lak i karoserii. V kartáčích v automatické myčce se mohou například zachytit kamínky, které pak poškrábou lak, navíc kartáče se narozdíl od lidských rukou nedostanou všude. My to bereme klasicky – oplach, pak kbelík se šamponem a kvalitní houba, další opláchnutí, vysušení, vyleštění… Máme k dispozici různé mycí programy, záleží na tom, co si zákazník vybere. Mimo mytí karoserií provádíme i kompletní vyčištění interiérů vozidel včetně vytepování sedadel,“ popsala vedoucí ruční myčky Jana Svobodová.
Foto: archiv MYJÓMI
Výhodou, která šetří čas zákazníka, je takzvaný pick-up servis, který je stále více využíván. Klient tak nemusí svoje auto do myčky přivézt a po provedené očistě si ho zase odvézt, protože i o to se postarají zaměstnanci. Na smluveném místě a ve smluvenou dobu si auto vyzvednou a stejným způsobem jej pak majiteli zase předají. Tato služba zatím funguje hlavně po Brně.
„V průměru jde o dvě nebo tři cesty tam a zpátky denně. Vyžaduje to dobrou logistiku, aby na sebe cesty navazovaly, protože počet zaměstnanců je omezený. Pick-up servis nabízíme převážně po Brně, jsou ale i výjimky, a pokud je to časově možné, domluvě se nebráníme – jeli jsme například i do Kuřimi nebo do Bílovic nad Svitavou,“ sdělila vedoucí automyčky s tím, že pick-up servis se týká výhradně osobních aut, k jejichž řízení je třeba průkaz skupiny B.
Ruční umytí vozidla může trvat od „rychlého oplachu“, který zabere necelou půlhodinu a zahrnuje pouze umytí karoserie a většinou není třeba se na něj předem objednávat, až po čtyři až pět hodin práce, kdy se na autě i v něm umyje a vyčistí kompletně všechno. Ohlasy od spokojených zákazníků pak do myčky přivádějí nové klienty.
Foto: archiv MYJÓMI
„Přijíždějí k nám například na doporučení svých známých, a když jsou s našimi službami spokojeni, vracejí se a zase nás doporučují dál. Nedávno třeba přijel pán s velkým obytným autem, že na nás dostal doporučení, a opravdu odjel spokojený. Tohle nás vždycky moc potěší. Recenze na myčku jsou tak z devadesáti procent pozitivní, což pro nás znamená, že svoji práci děláme dobře. Máme už řadu stálých klientů, umýváme jak firemní, tak i soukromá auta,“ upřesnila Jana Svobodová.
Sehraný tým pracovníků, kteří se navíc při své každodenní činnosti musí „popasovat“ s různými typy svého zdravotního znevýhodnění, prověřuje i pokračující koronavirová krize. Na jaře také myčka prošla dvoutýdenním vládou nařízeným distancem, zákazníků výrazně ubylo a do normálu se situace vrátila až v průběhu léta. Co bude následovat dál v souvislosti s druhou vlnou koronaviru, je otázkou. „Zatím fungujeme normálně, ale nikdo neví, co bude zítra, pozítří nebo příští týden,“ poznamenala vedoucí.
Foto: archiv MYJÓMI
A plány, případně nějaké přání do budoucna? „Postupem času bude třeba nakoupit novou techniku, a to není levná záležitost, pokud by se měla obměnit naráz. O finanční náročnosti akce jsme se už přesvědčili, kdy jsme měnili leštičku. Na to by se pak hodilo disponovat neomezeným množstvím peněz,“ řekla s úsměvem Jana Svobodová. „Jsem moc ráda za skvělou partu lidí, která v tomto složení funguje už několik let, protože vím, že se na ně mohu vždycky spolehnout. A to je při práci hodně důležité,“ doplnila vedoucí myčky.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.