Špičkoví řečníci z různorodých oborů, jedno téma: zvítězí ten, kdo vytrvá. Začátkem května se do Brna sjede více než 50 nejúspěšnějších profesionálů z českého byznysu, aby se podělili o své zkušenosti a inspirovali mladou generaci na cestě za svými sny. Konferenci Glorious hostí 4. a 5. května (nejen) brněnské SONO Centrum.
Tom Krcha
Jeden z nejuznávanějších českých digitálních designerů. Po několika letech života v San Franciscu se vypracoval do pozice Senior Product Managera v technologickém gigantovi Adobe, kde měl například se svým týmem na starosti ambiciózní projekt Comet a byl také jedním z klíčových lidí, kteří stáli v pozadí nástroje Adobe XD. Po 10 letech v Adobe letos přešel do pozice CEO ve startupu Facemoji, což je nástroj, který je schopen na základě technologie rozpoznání obličeje převést grafickou podobu do kódu a ten je pak přenášen s téměř nulovou zátěží na data.
Otto Fabri
V USA navrhuje interiéry elektromobilů, například v modelu S od Tesly je jeho práce viditelná na první pohled – stojí totiž za designem interiéru. Karlovarský rodák po studiu ČVUT prošel několika firmami – začínal u dodavatele mladoboleslavské Škodovky, pracoval také v mexické továrně pro VW. V roce 2011 se dostává do americké automobilky Elona Muska Tesla Motors, kterou po čtyřech letech opouští pro Faraday Future. Tam pracuje na vytvoření aut budoucnosti, která budou s těmi současnými mít společná jen čtyři kola.
Jaroslav Beck
Jaroslav se umístil v prestižním žebříčku časopisu Forbes 30 pod 30 zaslouženě. Je mu teprve 29 let a už tvořil hudbu například k upoutávce hry Battlefield nebo k televizní upoutávce nového dílu Terminátora a Hvězdných válek. Na základní škole ho ale kvůli jeho nepoddajnosti považovali za hlupáka. Chvíli před dokončením studia strojařiny v Plzni odletěl do Oxfordu, kde začal studovat zvuk. Aktuálně bydlí v Los Angeles a má našlápnuto, aby se stal úspěšným hollywoodským hudebním producentem. Jeho dalším cílem je tvorba filmových soundtracků.
ČTĚTE TAKÉ: Brněnskou konerenci rozzáří hvězdy českého byznysu
Filip Kahoun
Výkonný ředitel největší online – marketingové agentury ve střední Evropě – společnosti H1. Současně zde vykonává i pozici CEO. Zkušenosti z marketingových oborů začal sbírat ve společnosti CETELEM, kde působil na pozici ředitele marketingové komunikace.
Také se věnoval přednáškám z oboru marketingu, přednášel například na VŠE v Praze. Sám Filip stál u zrodu firmy s názvem „lidskeznacky.cz“, jejímž cílem je radit lidem i firmám, jak vybudovat úspěšnou značku.
Radim Svoboda
Nejvýše postavený Čech ve světě marketingu. V roce 2017 postoupil v globální centrále Leo Burnett na pozici Executive Vice President. Jeho hlavním úkolem je nadále rozvoj partnerství s klíčovým klientem sítě, ale k tomu mu přibyla zodpovědnost za rozvoj celosvětové spolupráce jednotlivých společností Publicis Communications s klienty. V minulosti byl prvním českým zaměstnancem v pobočce The Coca-Cola Company v Praze. Poté se přes českou pobočku Leo Burnett dostal až do Chicaga na současnou pozici. Stojí například za marketingem Samsungu.
Martin Jaroš
Martin je marketingovým odborníkem a také autorem několika velmi známých reklamních kampaní. Mezi jeho díla patří například reklama s falešnými soby, Chuckem Norrisem, nebo Lukášem Pavláskem, pro firmy jako T-Mobile nebo Vodafone. Šéfoval firemnímu časopisu Čilichili a reklamnímu oddělení společnosti Vodafone. V současnosti žije s rodinou v Kataru, kde zůstal věrný službám mobilních operátorů – pracuje pro operátora Ooredoo, který působí v 15 zemích, od Tuniska po Indonésii. Ve volném čase se věnuje rodině, má rád knihy a také focení. V roce 2010 vydal knihu.
Daniel Šmíd
Jeho vášní je moderní gentlemanství. Daniel je uznávaným lektorem firemního chování, moderní etiky a osobního stylu. Mezi jeho klienty patří řada obchodních firem, bank a konzultačních společností. Na jeho rady dají obchodníci, manažeři a majitelé firem, jejichž image Daniel svými schopnostmi vylepšuje a dotváří k dokonalosti. Pravidelně přispívá svými články do lifestylových časopisů a často komentuje dění z oblasti etiky a oblékání v televizi, rozhlase a tištěných médiích. Každý týden pořádá několik seminářů a workshopů u nás i v zahraničí.
Martin Vasquez
Přední český trenér, školitel a mentor, se mimo jiné zaměřuje na umění improvizace, trénink prezentačních a řečnických dovedností, argumentaci, přesvědčování a komunikaci v týmu. Martin je školitelem zaměstnanců Microsoftu, Vodafone, Nestlé i PwC. Je absolventem pražské DAMU a Divadelní fakulty JAMU v Brně. Založil Českou improvizační ligu, improvizační divadlo JUST! IMPRO a centrum výzkumu a rozvoje improvizace IMPRO INSTITUT.
Pavel Vosoba
Pavel je spolumajitelem společnosti M. C. TRITON, autorem pěti knih, z nichž poslední vyšla v r. 2014 a nese název: Dokonalý život s podtitulem: Být průměrný, není normální. Koncem roku vyjde jeho pokračování, které má pracovní název: Únik z průměrnosti. Pavel říká:" Život je umělecké dílo a člověk jeho tvůrce. Štěstí a bohatství nemůže být cílem, ale výsledkem. Největším úspěchem člověka je poznání a porozumění sebe sama a druhých."
Jaroslav Homolka
Autor nekonvenčního systému vzdělávání #PREDATORCODE s více než 18 000 absolventy, trenér osobního rozvoje a sparring partner, který pracoval na osobním rozvoji více jak 200 předních českých manažerů. Dále je externím lektorem, koučem reprezentantů ČR v bojových sportech, motorkářem a cestovatelem – to vše v jedné osobě. Jeho specialitou je rozvoj osobnosti, leadership, osobní koučink, strategické myšlení, týmová práce a vyjednávání.
Radka Dohnalová
Radčiným posláním je celosvětově přenastavit způsob vzdělávání tak, aby vedlo k aktivování jedinečnosti každého člověka, týmů i organizací. Radka je zakladatelkou a řídicí partnerkou mezinárodní vzdělávací společnosti ATAIRU. Pracovala s více než tisíci leadery a 50 organizacemi v Evropě, na Blízkém Východě a v Japonsku. ATAIRU se soustředí na rozvoj leaderů a strategické transformace organizací, a také se věnuje rozvoji talentů a vášní u dětí a mladých lidí.
Hana Ondrušková
Říká, že lektořina se musí dělat srdcem, protože jinak to nemá smysl. Hana Ondrušková působí jako lektorka a trenérka soft skills již od roku 2006. Její doménou je především komunikace, time management a prezentační dovednosti. Současně vyučuje na VŠE v Praze a intenzivně spolupracuje také s bankami, státními institucemi i nadnárodními firmami.
Tomáš Hruda
Je absolventem ekonomie a mezinárodních vztahů na FSV UK. Pracoval mimo jiné také jako šéf CzechInvestu, Středoevropského technologického institutu CEITEC i jako náměstek ministra školství pro výzkum a vysoké školství. Vzdělávání se věnuje i po rodičovské dovolené. Spoluzaložil projekt EDUCATION REPUBLIC, který si klade za cíl podporovat smysluplné vzdělávání jako nedílnou součást každodenního života.
Vladimír Dvořák
Po manažerských letech v Německu a v Čechách se stal průvodcem manažerů a pomáhá jim k nadhledu a sebereflexi. Specializuje se hledání vlastních zdrojů klienta a jejich „vytěžování“. Soustřeďuje se více na možnosti řešení než na analýzu příčin. V omezeném čase tak dochází k nalezení do té doby neviděných možností překonání překážek, se kterými člověk zápolí. Moderní vědecké poznatky z oblasti biologie, psychologie a neurologie mu dávají sílu zacházet s jednotlivci i sociálními systémy s respektem k jejich složitosti.
Na Glorious vystoupí také několik opravdových hvězd českého byznysu. V první řadě například Jan Řežáb, zakladatel firmy na analýzu sociálních sítí Socialbakers, který se jako první Čech dostal do prestižního globálního žebříčku časopisu Forbes „30 pod 30“.
Uslyšíte tu i jednoho z nejbohatších Čechů Dalibora Dědka, podnikatele a spoluzakladatele společnosti Jablotron zaměřující se na zabezpečovací a komunikační systémy nebo Václava Nováka, krizového manažera, který zachránil od krachu ocelářský holding Vítkovice, Stavostroj, eBanku ČSA a další.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.