Národní divadlo Brno dá v příští sezoně na plakáty k inscenacím své diváky a příznivce. Naváže tak na styl aktuální a minulé sezony, kdy se v propagaci objevovaly tváře zaměstnanců divadla, ovšem nikoliv herců, ale třeba biletářek a kulisáků.
Tváře pro novou kampaň vzejdou z castingu, který se uskuteční 28. dubna v Redutě, oznámila novinářům Simona Luteránová z propagace divadla.
"Máme zájem poznat své diváky a poděkovat jim za jejich přízeň. Kampaní chceme zdůraznit, že naše snaha a práce by bez nich neměla smysl. Neméně důležité je pro nás i vyslání signálu, že Národní divadlo Brno je otevřenou kulturní institucí, jež je určená všem," uvedl ředitel Martin Glaser.
Kampaň k nové sezoně představí připravovaných 16 premiér tří souborů. Patronem každé inscenace se stane jeden z diváků, jehož portrét bude provázet titul v několika vlnách propagace v ulicích Brna, na internetu a
sociálních sítích.
"Nehledáme profesionální modely, ale skutečné a pravdivé tváře. Casting proto není nijak omezen. Divadlo by mělo být naším zrcadlem a tak, jako je pestrý a různorodý jeho repertoár, taková by měla být i výsledná kampaň,"
popsal fotograf Ivan Pinkava.
Při castingu divadlo pořídí snímky zájemců, ze kterých následně vybere 16 tváří a nafotí je pro kampaň. Šanci mají i ti, kteří na casting 28. dubna od 14:00 do 20:00 nemohou přijít, ale pošlou nejpozději do 30. dubna svou fotografii na e-mailovou adresu casting@ndbrno.cz. Divadlo ovšem upřednostňuje osobní účast.
Zdroj: ČTK
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.