S předstihem by měli od úterý vyrazit na cesty řidiči, kteří míří z Brna do Uherského Hradiště po silnici I50. Frekventovaná dopravní stavba půjde do opravy v úseku mezi obcemi Brankovice a Malínky a na motoristy čekají omezení, která potrvají měsíc.
Rekonstrukce vozovky, jíž má ve správě Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD), vyjdou na bezmála 12 milionů korun. Silničáři budou například pracovat na výměně obrusných a ložných vrstev, upravovat nezpevněné krajnice nebo vymění směrové sloupky či svodidla.
„Vozovku budeme opravovat po polovinách. Vozidla nad 3,5 tuny projedou vždy stavbou po neopravované části vozovky. Osobní automobily budou až do začátku července jezdit po objízdné trase, která začíná u železničního přejezdu v Nesovicích a vede po silnicích 2. tříd přes Koryčany a Střílky zpět na silnici I/50,“ popsala mluvčí ŘSD Lucie Trubelíková.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Konečně alespoň v mezích možností dobře udělaná objížďka. OA najedou trochu více km a kamiony si postoji na semaforu. Množství aut se rozmělní a jde to. To by se ale řídící OA museli chovat podle pravidel. A pak tu je diletantství policie která nepošle hlídku na kontrolu dodržování zákazu vjezdu OA. Když toto bylo u Černé Hory tak tam byl pořádek do čtyř dnů.
To je nám ale radosti. Zase má někdo kšeftíček a dobrý pocit, jak to těm hříšníkům jezdícím auty do 3,5t natře. Všiml si někdo, že to je hlavní výpadovka na SK (Blavu neřeším, přes tu fakt zbytek SK nejezdí) a vůbec cesta přetížená naprosto šíleně a že v každé civilizované zemi se toto řeší dálnicemi? Ne cestičkou 1+1, kde chytit kamiony či pasivního agresora jedoucího schválně pomalu znamená vléct se za ním desítky km bez možnosti legálního a bezpečného předjetí? Každý soudný člověk by čekal, že aspoň nějaké rozšíření a navýšení propustnosti nastane, když už se dělá kšeftíček a ono prd, my si jen naátáme povrch, který kamiony stejně v jednotkách let zlikvidují a jedeme zase znovu.