Počasí dnes2 °C, zítra4 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Starožitné hodinky v digitální době. Hodináři z Clock Gallery se chtějí prosadit na sociálních sítích

PR článek

Pokud při procházce jungmannovou ulicí v centru Prahy uslyšíte tikat hodiny, pak se nacházíte v blízkosti obchodu Clock Gallery. Z mosazné výlohy svítí starožitné náramkové hodinky švýcarské, německé ale i československé výroby. Jak se hodináři, kteří nabízejí čtyřicet a více let staré hodinky sžívají se sociálními sítěmi? Podívejte na další příběh ze série Meta Business Makeovers, který radí menším českým firmám s online propagací.

Už jako malý kluk Patrik Pařízek rozebíral budíky a hodinky. Fascinovalo ho, že díky tomu věděl, jaký má každá součástka v chodu stroje význam. Tuto zálibu si přenesl i do svého podnikání. Přestože se může zdát, že obor starožitných hodin, budíků a hodinek je přežitou záležitostí, opak je pravdou.

„Největší zájem je o náramkové hodinky, a to napříč generacemi. Velkou část klientely tvoří cizinci, jež se o obchodu dozví právě ze sociálních sítí,” říká Pařízek. Podobných míst, kde mohou zákazníci koupit plně funkční starožitné kousky je navíc v Česku málo. „Všechno zboží, které nabízíme je zkontrolované, vyčištěné a víme, že dobře funguje,“ popisuje Patrik Pařízek klíčovou výhodu svého podniku.

Clock Gallery je další firmou, které v programu Meta Business Makeovers radí expert společnosti Meta s jejich komunikací na sociálních sítích. Možnost diskutovat online strategii s odborníky na Facebook a Instagram dostalo pět českých podniků.

V začátcích svého podnikání si Patrik s kolegou Janem Štěpánkem mysleli, že větší podíl jejich zákazníků budou tvořit cizinci. Ukázalo se však, že důležitou skupinou jsou i místní, kteří jim pomohli především v nelehké covidové době. Jejich zákaznický segment je proto velmi rozmanitý, a to i napříč generacemi – od nejmladších až po nejstarší. Zatímco starší lidé nachází v jejich produktech zálibu, pro mladší generace jsou jejich starožitné hodiny skvělým interiérovým doplňkem. 

Vše je plně funkční

Právě to, jak komunikovat na sociálních sítích s podobně širokou skupinou zákazníků a přivést je do kamenné prodejny jim radil Adam Nosálek - expert na sociální sítě ze společnosti Meta.

Do obchodu chodí zákazníci z různých zemí, ale i místní. Jak je zaujmout? 

Mnoho zákazníků zamíří do obchodu, protože je nadchne výloha v Jungmannově ulici. Na stejném principu by podle experta měly fungovat i jejich sociální sítě. „Podobně jako přemýšlíte nad vaší výlohou, tak stejným způsobem přemýšlejte nad profilem obchodu na sociálních sítích. Potřebujete rychle zaujmout." Říká k propagaci Nosálek. 

Clock Gallery nabízí hodinky od značek jako Omega, Longines, Tissot nebo Prim

A jak si zvolit cílovou skupinu zákazníků? Typy cílení lze jednoduše nastavit v reklamním účtu. Prvním krokem může být využití sledujících na Facebooku a Instagramu a rozdělit je do věkových skupin. Prostřednictvím algoritmů pak sociální síť dokáže určit, jak vypadá vhodná cílová skupina. Druhým krokem je pak vytvoření podobných publik k těm již vytvořeným. „Potom je dobré použít kreativu – obrázky, videa, a měřit reakce. Ukázka Vaší prodejny v příspěvcích navíc může sloužit i jako autentická pozvánka,” dodal expert.

Podívejte se na IG účetu Clock Gallery. Další tipy pro malé a střední podnikatele najdete zde. Všechny epizody ze série Meta Business Makeovers najdete  v Centru pro malé podniky

Čím víc kreativitu škádlíte, tím víc se dere ven, říká architekt a autor zahradních domků pro děti

Když Marek před pár lety hledal pro své syny kvalitní zahradní domek, narazil. Nedostatečná nabídka a nízká kvalita dřevěných zahradních přístřešků ho dovedla k založení vlastní firmy. Domky srdcem dnes ročně vyrobí desítky domů s jedinečným...

Oblečení nakupujte jen málo. Říká majitel Dressibly a popularizátor udržitelné spotřeby v módě

Když Matěj a Jakub začínali, byla udržitelná móda v České republice teprve v začátcích. Společně se to rozhodli změnit a začali ji nejen prodávat, ale především šířit povědomí o tom, co pojem znamená.

Instagram je vizitka mých šperků, říká Vika Mayzel. Jak z pražských Vinohrad expandovat do zahraničí jí radil expert na sociální sítě

V malém zlatnickém ateliéru na pomezí pražského Nového Města a Vinohrad vznikají unikátní minimalistické šperky s orientálním nádechem, které s jistotou neseženete nikde jinde. Za jejich výrobou stojí šperkařka Vika Mayzel a její značka Mayzel...

Ohodnoť článek

Štítky Facebook, Instagram, Meta Business Makeovers, Clock Gallery, Patrik Pařízek, sociální síť, hodinky, obchod, Praha, Meta Platforms, Jan Štěpánek, PRIM, Česko

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Starožitné hodinky v digitální době. Hodináři z Clock Gallery se chtějí prosadit na sociálních sítích  |  Zprávy  |  Brněnská Drbna - zprávy z Brna a Jihomoravského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.