S velkými plány, novými atrakcemi i zdraženým vstupným se vytasil největší akvapark v České republice Aqualand Moravia. Rekreační areál v Pasohlávkách na Brněnsku vybudoval nejmenším návštěvníkům zábavní park se skluzavkami a chce druhý hotel či parkovací dům.
Zábavní park s vodními atrakcemi i relaxačními zónami letos slaví deset let. Při příležitosti narozenin si podnik s výhledem na Pálavu zainvestoval. Radost například udělal nejmenším návštěvníkům, kteří získali vlastní útočíště. Caparti vysocí přes 90 centimetrů mají k dispozici skluzavku, dva tobogány nebo stříkací pistolky, kterými můžou škádlit rodiče i ostatní návštěvníky.
„Dlouhodobě nám chyběla ve vnitřních prostorech nabídka pro předškoláky. Nový dětský komplex nazvaný Tutti Frutti zahrnuje několik prvků, které si užijí děti, které ještě nemají potřebnou výšku na dospělácké tobogány. Součástí je bazén, atrakce nebo speciální protiskluzová podlaha. Stavba měla na starost kanadská firma, jež je špičkou v oboru,“ řekl ředitel Aqualand Moravia Petr Pavlacký k investici, jež vyšla na 15 milionů korun.
Vybudování vodního světa pro školáčky není jedinou investiční akcí, jež se v poslední době na pozemcích o ploše téměř šest hektarů udála. Společnost například nakoupila technologie, které jsou běžnému plavci skryté. Nachází se pod bazény a umožňují recyklovat bazénovou vodu, čímž šetří energie.
„Budeme používat méně vody a ušetříme také za náklady na energie. Klesne i samotná spotřeba. Máme spočítáno, že ušetříme 250 metrů krychlových vody denně, což je za rok zhruba 91 milionů litrů. Takový objem by stačil všem obyvatelům Česka zhruba na pět dní pitného režimu,“ popsal Pavlacký i s tím, že akvapark využívá geotermální vodu z místního vrtu a též jezerní vodu.
Milovníci vodních radovánek se dočkají v následujících letech i novinek. Mezi nejočekávanější patří stavba druhého hotelu nebo parkovací dům pro stovky aut.
„Vše je aktuálně v projektové fázi. Veškeré investice a plány zbrzdila pandemie, poté vzrůstající náklady na energie. Věříme, že nyní se budeme moci plně opět ponořit do realizace plánovaných projektů. Do stavebních prací se pustíme hned, jak bude jasné, že má akvapark za sebou náročné časy,“ nastínil Pavlacký plány akvaparku, do něhož ročně míří až 800 tisíc lidí.
Zábavní park startuje letní sezonu v první prázdninový den, kdy otevře i kompletní venkovní plochy. S příchodem prázdnin vstoupí v platnost nový ceník, jenž dozná změn. Ceny vzrostou v rozmezí padesát až sto korun. Návštěvníci si připlatí například na jednorázové vstupence. Ta už nyní stojí přes tisíc korun pro dospělého.
„Netvrdíme, že jsme nejlevnější. Za cenu ale se snažíme nabídnout odpovídající kvalitu služeb. Návštěvníci navíc mají možnost ušetřit, když si koupí vstupné na internetu. Součástí jsou i různé rodinné či zvýhodněné balíčky,“ uzavřel Pavlacký.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.