Vyhledávání

Nalezené články: "marketing"

„Strach je nejsilnější zbraní." Dokument ukazuje snadnou manipulaci voličů

Režisér Jan Látal se dlouhodobě věnuje dokumentární tvorbě s důrazem na politická a společenská témata. V nedávné době založil mediální projekt czeXperiment, který otevírá důležitá společenská témata formou experimentu a dává hlas lidem, kteří...

Nepřeplácíte za energie? Zkontrolujte si to v nezávislém srovnávači

Ceny elektřiny a plynu v Česku klesají. Zákazníci, kteří si pravidelně hlídají svou smlouvu, často získají výrazně výhodnější podmínky. Stačí jen porovnat svou nabídku s ostatními dodavateli v nezávislém státním srovnávači.

Burčák a recese bez zábran: Hustopeče slibují nejlepší slavnosti roku

Začátkem října se Hustopeče opět promění v město plné hudby, smíchu a burčáku. Tradiční Burčákové slavnosti přilákají tisíce návštěvníků, kteří se mohou těšit na historický průvod, recesi v podání purkmistra, vinařské mázhausy i koncerty známých...

Student z Brna šije módu, která vydrží roky. Len si pěstuje sám

Brněnský student výtvarného umění Daniel Weber jde proti rychlé módě. Se svou značkou Humanoddity šije oblečení, které má vydržet roky, dá se upravovat a vzniká z materiálů šetrných k přírodě. Letos si dokonce vypěstoval vlastní len pro výrobu...

Los v ateliéru, bance nebo kavárně. Emil se stal za hranicemi marketingovým tahákem

Los Emil se v Rakousku stal hvězdou reklam. Nachází se na plakátech kaváren, u banky i v realitních inzerátech nebo fotografickém ateliéru. Sláva má ale i stinnou stránku. Lidé ho pronásledují autem, svítí na něj dálkovými světly nebo se k němu...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "marketing"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "marketing"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.