Pátek, 2. srpna 2024, 17:00
Sedmašedesátiletá žena si to u policistů pořádně zavařila. Opakovaně volala policii kvůli neuznané reklamaci mobilního telefonu v brněnském obchodním centru. Policie ji několikrát upozornila, že to nespadá do jejich kompetence. Žena ale ve zneužívání tísňové linky pokračovala. Případ nyní řeší obvodní oddělení, hrozí jí pokuta až 200 tisíc korun.
Ve středu po poledni měli zaměstnanci policejního operačního střediska co dělat s neodbytnou oznamovatelkou. Sedmašedesátiletá žena se nacházela v jednom z brněnských obchodních center.
„Řešila prý již po čtvrté neuznanou reklamaci mobilního telefonu a dožadovala se vrácení peněz. Vyjádření vedoucího prodejny ji evidentně neuspokojilo a na místo neustále žádala hlídku policie. Policisté na tísňové lince se ženě snažili několikrát vysvětlit, že reklamace nespadají do kompetence Policie České republiky, ať se obrátí na Českou obchodní inspekci,“ sdělila policejní mluvčí Andrea Cejnková.
Důchodkyně byla podle policistů po telefonu velmi neodbytná, až agresivní. Na linku 158 pak volala opakovaně, a to i přesto, že ji operační několikrát upozornil, že se již dopouští zneužívaní tísňové linky. Sama uvedla, že bude volat tak dlouho, dokud ji prý dle jejich slov tísňová linka nebude žalovat.
„Případem se proto nyní zabývají kolegové z obvodního oddělní, kteří věc oznámí jakožto zlomyslné volání na telekomunikační úřad. Seniorce tak může v nejhorším případě hrozit pokuta až dvě stě tisíc korun,“ doplnila Cejnková.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Tak tady už přestává TRUS SMRDĚT - policisté mají takové práce s opilci u nádraží, nevychovanou mládeží a do toho tady najdenou TELEFONÁTY A NEODBYTNÁ BÁBA a JEJÍ MOBIL....POŘÁDNĚ ŽENSKOU POKUTOVAT A NECHAT OODVÉZT NA PSYCHIATRII.