Nespokojený zákazník hodil po obsluze výdejního okénka v žabovřeské restauraci stokorunu a dožadoval se jídla. Když mu bylo oznámeno, že za tuto částku si žádné pokrmy nezaplatí, vztekle odešel a vrátil se se smrdutou tekutinou, kterou vylil pod okénko. Případem se zabývá policie.
Opravdu výrazně nespokojen musel být zákazník, který se v neděli večer vydal do žabovřeské restaurace. U výdejního okénka totiž nenašel nic, co by si mohl dovolit. Po obsluze hodil stokorunu a dožadoval se jídla, ta mu ale na žádné z nabízených pokrmů nestačila, což se mu personál pokoušel vysvětlit.
Místo pokorného odchodu ale padesátník začal na zaměstnance v okýnku nesrozumitelně křičet a při úprku z místa je urážel. Tím ale incident ani zdaleka neskončil. Na místo se zhruba po deseti minutách stejný zákazník vrátil a u okýnka vylil zapáchající kapalinu. Poté utekl.
„Muž je podezřelý z přestupku proti občanskému soužití a čeká ho tedy vysvětlování u správního orgánu.“ doplnila mluvčí strážníků Markéta Skřivánková.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.