Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 11. července 2022, 07:00
Z platby kartou se stal v českých e-shopech standard. Z nedávného průzkumu společnosti STEM/MARK vyplynulo, že tento způsob platby za zboží zakoupené online preferuje 65,6 % zákazníků (na druhém místě se umístila dobírka s 19,6 %). Je proto zjevné, že se konkurence schopný internetový obchod neobejde bez platební brány. Jaké jsou základní požadavky a proč se u obchodníků těší skvělému renomé Pays?
Vybrat platební bránu není příliš složité. Předních poskytovatelů technického řešení u nás působí poměrně málo, ovšem i tak je samozřejmě důležité vědět, co od daného řešení vyžadovat.
Na prvním místě jsou pohodlí a bezpečí. Tyto dvě vlastnosti platební brány bývají pro zákazníky stěžejní. Nakupující nechtějí ztrácet čas komplikovaným zadáváním údajů. Potřebují rychle a intuitivně zaplatit za zboží – a současně mít jistotu, že se jejich platební informace nedostanou do nesprávných rukou.
Dalším důležitým kritériem, které při výběru platební brány není radno podcenit, je podpora platebních metod. Řešení by mělo kromě platby kartou umožňovat také expresní převod pro přední české banky.
Neméně důležitá je i úroveň kvality zákaznické podpory. Díky bleskové odezvě kvalifikovaných techniků může obchodník předcházet zbytečným výpadkům i potenciálním problémům s nastavením.
Platební brána Pays je na trhu od roku 2015. Za projektem stojí zkušení vývojáři, kteří se rozhodli vytvořit komplexní, a přitom velmi jednoduchou a rychlou platební bránu pro všechny – dokonce i pro zákazníky bez e-shopu. Pokud jste nakupovali na stránkách rodinného pivovaru Bernard, vstupenky na portálu smsticket či pojistné produkty na ePojisteni.cz, tak máte s Pays osobní zkušenost. Mimo jiné ji využívá také největší český bazar s aukcemi Aukro.
Úspěch platební brány Pays spočívá v unikátním konceptu, který kombinuje zmíněnou jednoduchost s jedinečnými funkcemi, naprosto bezproblémovou integrací a absencí paušálů a zbytečných poplatků.
Uvést do provozu platební bránu Pays je snadné. Zvládne to prakticky každý i bez programátorských zkušeností – tedy nejen IT specialista.
Rozsah platebních metod je vskutku než pestrý. Zákazníci mohou platit kartou (řešení využívá standard 3D Secure), bankovním převodem, ale také QR platbou nebo prostřednictvím služeb jako Paypal, Apple Pay či Google Pay. Nechybí ani platba mobilem, platby předem a platby záloh (nejčastěji je využívají ubytovací zařízení, fitness apod.) a platby poplatků, klubových příspěvků a darů. Z výčtu je zřejmé, že Pays nabízí řešení opravdu pro každého.
Poplatky za služby platební brány obvykle platí obchodník, ale Pay nabízí i další možnost – úhradu nákladů kupujícím. Pokud zvolíte tuto variantu, získáte plnou částku za zboží či službu. Zákazník bude o poplatcích transparentně informován. Ale samozřejmě můžete zvolit klasický model, kdy veškeré poplatky uhradíte vy.
Žádný měsíční paušál a jednoduchý, jasný ceník. Generování a odesílání platebních předpisů, opakované platby, zasílání SMS notifikací a připomínek zákazníkům, stejně jako přehledný systém bezplatných vratek či možnost vytváření a odesílání daňových dokladů – to jsou jen některé z funkcí, které u většiny platebních bran nenajdete.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.