Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 14. listopadu 2022, 09:00
Nakoukněte za dveře tuzemských ložnic. Češi stále častěji nakupují ložní prádlo na internetu a podle nedávného průzkumu e-shopu Výprodej povlečení zákazníci nejčastěji povlékají klasické bavlněné povlečení a preferují ho nad často levnějšími polyesterovými variantami. Co dalšího je pro české ložnice typické?
V posteli trávíme třetinu života a pravidelná výměna lůžkovin má pozitivní vliv na kvalitu spánek a zdraví. Podle odborníků je ideální měnit povlečení jedenkrát za týdně, maximálně pak jednou za dva týdny. Více než polovina dotázaných zákazníků e-shopu však uvedlo, že postel převléká jednou za dva až tři týdny a třetina dotázaných jednou měsíčně.
Tři čtvrtiny respondentů volí při výběru povlečení jednoznačně bavlnu, která je dlouhodobě ložnicovou stálicí. Na druhém místě v oblíbenosti je je mikrovlákno. „Povlečení z mikrovlákna se stává rok od roku oblíbenější alternativou bavlněného povlečení, hlavně díky jeho velmi nízké ceně. I proto ho na e-shop zařazujeme,” potvrzuje majitel e-shopu Výprodej povlečení Lukáš Žák. Třetím oblíbeným materiálem je flanel, tedy bavlna upravená česáním, populární hlavně v zimních měsících.
87 % respondentů v zákaznickém půzkumu e-shopu Výprodej povlečení uvedlo, že preferují klasický “český” rozměr jednolůžkového povlečení a necelá desetina pak dává přednost francouzskému rozměru, neboli jedné velké přikrývce pro dva, která je tolik oblíbená v zahraničí. 65 % dotazovaných preferuje snazší zapínání na zip před klasickými knoflíky.
Pozn. dotazníkové šetření e-shopu Výprodej povlečení proběhlo v říjnu 2022 na vzorku 1200 respondentů z řad pravidelných zákazníků e-shopu.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.