Krajský soud v Brně zahájil insolvenční řízení s provozovatelkou boskovické cestovní kanceláře Majestic Travel Zuzanou Pálovou. Podle informací z insolvenčního rejstříku nevrátila zákazníkům peníze za zrušený zájezd.
Kancelář měla problémy už v létě, byla na ni podána tři trestní oznámení. Ukázalo se, že firma nemá platné pojištění proti úpadku a dostala se do finančních potíží. Pálová se k potížím CK Majestic Travel nevyjádřila a s médii nekomunikuje.
Podle insolvenčního rejstříku je řízení ve stavu před rozhodnutím o úpadku. Návrh podali věřitelé, kteří si u kanceláře zaplatili zájezd, neodjeli na něj a nedostali zpět peníze.
„Paní Pálová zájezd v den odjezdu e-mailem zrušila. Při této příležitosti nám nabídla jiný zájezd nebo vrácení peněz. Sdělily jsme, že požadujeme vrácení peněz," stojí v jednom z vyjádření dvou věřitelek. Peníze od Majestic Travel nedostaly.
Podle blanenské policejní mluvčí Ivy Šebkové vyšetřování cestovní kanceláře stále pokračuje a případ není uzavřený. Policie se o CK Majestic Travel začala zajímat v létě, když se objevily první zprávy o potížích firmy.
Kancelář pořádala zájezdy do Chorvatska a na začátku července například nechtěli řidiči autobusu kvůli sporům s vedením firmy vydat klientům zavazadla na počátku jejich pobytu.
Zároveň se ukázalo, že Majestic Travel neměla platné pojištění proti úpadku. S pojišťovnou Generali je předjednala, ale neuhradila. Pojišťovna proto na boskovickou CK podala trestní oznámení za neoprávněné podnikání.
Zpáteční cestu 30 turistů z Chorvatska do Česka zajistil náhradní dopravce a jejich převoz domlouval a zaplatil delegát, ne majitelka cestovní kanceláře Pálová. Insolvence hrozila firmě už v létě, když si klienti stěžovali na nevrácení peněz za zrušený zájezd. Firma tenkrát hrozbu odvrátila, nyní se jí to nepodařilo.
Zdroj: ČTK
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.