Do týdne musí auto i reklamy pryč. Takovou výzvu poslali památkáři z brněnského magistrátu společnosti Meeting Zone, která má na starosti reklamu a pronájem stánků na Brusláku pod sochou Jošta. Stavba byla totiž kolaudována bez auta i reklamních nápisů. Podle vedoucího odboru památkové péče Martina Zedníčka nemá reklama v městské památkové rezervaci co dělat.
„V pondělí jsme odeslali výzvu tomu, kdo to tam umístil. Podle zákona má týden na odstranění. Pokud tak neudělá, zahájíme správní řízení, ve kterém hrozí pokuta, klidně i opakovaná," prohlásil na dnešním zasedání zastupitelstva Zedníček. „Nápisy i auto se tam navíc objevily až po kolaudaci," dodal Zedníček.
Reklamu a pronájem stánku u Jošta má na starosti firma Meeting Zone. Podle informací Brněnského Deníku však ještě dnes zástupci této firmy o žádné výzvě nevěděli. Provozovatelem Brusláku je městská příspěvková organizace Sportovní a rekreační areál Kraví hora. Podle smlouvy Brna-středu s firmou Meeting Zone, zodpovídá za obsah i podobu a dodržování právních předpisů s umístěním reklamy poskytovatel. Případnou pokutu by tak musela zaplatit společnost Meeting Zone.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.