Crowdfundingová akce Brněnský vývar vyhlásila další výzvu pro brněnské projekty se společenským přesahem a ve svém letním vydání se uskuteční poprvé venku. A to 15. června v kavárně Trojka.
Letní kolo Brněnského vývaru přináší zájemcům možnost prezentovat se před živým publikem, tentokrát dokonce pod širým nebem, a získat finanční podporu pro svůj projekt. Nově vítězný projekt získá také možnost strategické konzultace u mezinárodní organizace Ashoka, která se po celém světě zabývá vyhledáváním a podporou špičkových sociálních inovátorů. Ředitel Ashoky pro Českou republiku Ondřej Liška k tomu uvedl: „Myšlenka Brněnského vývaru zaměřená na rozvoj kvality života v Brně je mně i organizaci Ashoka velice blízká. Těším se, že projekt vybraný diváky bude mít viditelný společenský dopad a potenciál k dalšímu rozvoji. Rádi k němu takto přispějeme,“ uvedl Ondřej Liška.
Jediná crowdfundingová akce v Brně se Brňanům představuje již ve čtvrtém vydání. Cílem pořadatelů je mobilizovat zajímavé projekty napříč obory, které se hodlají zasadit o lepší Brno. Projekty se mohou přihlašovat do 26. 5. 2016 prostřednictvím kontaktního formuláře zde: http://vyvary.cz/kontakty/.
„Do Brněnského vývaru se mohou přihlásit jakékoli projekty, které věří, že mohou svým záměrem zaujmout diváky. Jediným omezením je realizace v rámci Brna a okolí a preferujeme projekty se společenským přesahem, které však mají dlouhodobý potenciál samostatného fungování. A může jít o projekty např. z oblasti kultury, gastronomie, služeb, sociálního podnikání nebo IT,“ uvádí Kristýna Vobecká a Martin Sedlák, koordinátoři Brněnského vývaru.
Autoři vybraných projektů budou mít na představení svého záměru 7 minut a prostor k otázkám dostane i publikum. Projekt, který získá nejvíce hlasů od diváků, si odnese vybranou částku ze vstupného. Výsledná výše částky záleží na počtu zúčastněných diváků. Průměrně se pohybuje ve výši 10 tisíc korun.
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.