Počasí dnes2 °C, zítra4 °C
Pátek 22. listopadu 2024  |  Svátek má Cecílie
Bez reklam

Mladíci se snaží prorazit se svojí značkou kvalitních hodinek. Hledají pomoc na crowdfundingu

Mladí vizionáři z Česka testují možnosti internetového trhu a zkouší, jak nízko můžete srazit cenu hodinek, aniž by utrpěla jejich kvalita nebo design. Jestli se jim to daří, se můžete přesvědčit sami. V kampani na hithitu zbyl prostor dokonce ještě na slevu pro první zákazníky.

Nápad s hodinkami zastihl jeho autora ještě během studií. Jak je známo, studenti mají hluboko do kapsy, ale zatímco většina přizpůsobí svoji představu obsahu své peněženky, zakladatel značky Tomáš Grygar vycítil příležitost, a rozhodl se přizpůsobit obsah své peněženky svojí představě.

"Před pár lety jsem dostal k narozeninám nějaké peníze, abych si vybral hodinky. Dlouho jsem však nemohl narazit na ty, které by mi padly jak do oka, tak na zápěstí. Když jsem je konečně našel a objednal, tak mi prodejce napsal, že už nejsou dostupné a ani nebudou. Řekl jsem si tedy, že udělám svoje," říká Tomáš.

A tak vznikly Sticklery. Ve světě internetu a moderních technologií přeskočil nadbytečné mezičlánky a zaměřil se na co nejjednodušší kontakt se zákazníkem. “Všichni ti distributoři a obchodníci navíc nám akorát berou čas a peníze. To, že se tak děje přímo u věci, která čas ukazuje mi přijde lehce absurdní,” dodává.  

Autoři zvolili jednoduchý klasický design hodící se k situacím, které si vyžadují oblek, tak i k volnějším příležitostem. Všichni víme, že to, jak moc se podaří sladit detaily, má rozhodující vliv na celkový dojem. Proto první vlaštovka mladé české firmy vylétá hned v pěti barevných variantách. Pásek z italské kůže, tvrzené minerální sklo a strojek Japanese Quartz Movement řadí Sticklery mezi kvalitní ukazatele času. Voděodolnost je samozřejmostí. 

Nejtěžší prý bylo najít cesty, jak hodinky vyrobit a dát dohromady ty správné komponenty. "Design jsem si navrhoval sám podle toho, jak jsem to cítil. Samozřejmě jsem se inspiroval hlavně podle aktuálních módních trendů," přiznává Tomáš a dodává, že do budoucna má v plánu vyslyšet poptávku a navrhnout variantu hodinek i pro dámy. 

Tím ale ambice tohoto projektu rozhodně nekončí. "Chceme se stát globální značkou. V dnešní době internetu máme neomezené možnosti, chceme zjistit, jak daleko se dá dostat. Česká republika si zaslouží být reprezentována dobrými brandy," uzavírá Tomáš Grygar.

Moderní gentleman sice už dnes nepotřebuje umět jezdit na koni a šermovat, jeho zápěstí je ale stále předmětem pozornosti. A jeho vizitkou. Do budoucna by se pod značkou Sticklery měly vyrábět i další módní doplňky, kdy k tomu dojde, ukážou právě hodinky, které můžete podpořit na hithitu.

PR Text

Štítky hodinky, Česko, Tomáš Grygar

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Mladíci se snaží prorazit se svojí značkou kvalitních hodinek. Hledají pomoc na crowdfundingu  |  Společnost  |  Zprávy  |  Brněnská Drbna - zprávy z Brna a Jihomoravského kraje

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.