V posledních dnech roku 2015 změní Magistrát města Brna pracovní dobu svých zaměstnanců a také úřední hodiny pro občany. Od středy 23. prosince bude úřad fungovat následovně.
Ve středu 23. prosince je pracovní doba MMB stanovena od 7.30 do 14 hodin. Úřední hodiny MMB jsou stanoveny od 8.00 do 12.00 hodin s tím, že vedoucí odborů a samostatných oddělení zajistí základní službu občanům po celou pracovní dobu do 14 hodin.
Výjimkami jsou Odbor správních činností a Odbor dopravněsprávních činností MMB, které zajistí služby občanům do 17 hodin.
Ve dnech 28.-30. prosince se úřední doba nemění. V souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech a zákona o cestovních dokladech však dojde ve dnech 28. prosince až 31. prosince 2015 k odstávce systému pro přijímání žádostí o občanské průkazy a cestovní doklady a jejich vydávání občanům. Důvodem tohoto přerušení jsou technické úpravy systému.
V těchto dnech si tedy občané nebudou moci na pracovištích Husova 3 a Husova 5 MMB podat žádost o nový občanský průkaz ani o cestovní doklad a vyhotovené doklady nebudou moci ani převzít.
Podat žádost o občanské průkazy či cestovní doklady si občané mohou do 23. 12. nebo od prvního pracovního dne nového roku, tedy od pondělí 4. ledna 2016 v obvyklých úředních hodinách.
Ve čtvrtek 31. prosince je pracovní doba MMB stanovena od 7 do 14 hodin. Úřední hodiny Odboru správních činností a Odboru dopravněsprávních činností MMB budou od 8 do 12 hodin.
Zdroj: Brno.cz
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.