Podvodníci vymáhají nedoplatky za elektřinu

Některým zákazníkům energetické společnosti E.ON dorazily v minulých dnech do e-mailové schránky výzvy s požadavkem na doplacení dlužné částky za odběr elektřiny s hrozbou, že pokud tak zákazník neučiní, může být dluh navýšen o úroky z prodlení

„Tato výzva pochopitelně nepochází od nás. Upozorňujeme proto naše zákazníky, aby na ni  vůbec nereagovali,“ apeluje tiskový mluvčí E.ON Vladimír Vácha s tím, že se společnost pravděpodobně obrátí na orgány činné v trestním řízení. Níže přetiskujeme doslovné znění jedné z výzev:

„Vážený zákazníku do dnešního dne tj. 7.11.2013 jsme neobdrželi doplatek za elektřinu. Váš nedoplatek k dnešnímu dni činí 219KČ . Prosíme o okamžité uhrazení, aby nedošlo k navýšení částky z prodlení. Váš E.ON.“

Pro bankovní převod nabízejí podvodníci čtyři účty pod stejným číslem, jen s jiným kódem bankovního domu. Jako variabilní symbol pro platbu uvádějí číslo 736608717. Adresa, ze které jsou maily rozesílány, je eon.pohledávky@gmail.com.

„Upomínky z oddělení z managementu pohledávek odcházejí výhradně korespondenční cestou pro zákazníky z řad domácností a podnikatelů. Jen u velkoodběrů dochází k upomínání formou emailu,“ zdůraznil vedoucí zákaznické linky společnosti E.ON Tomáš Rokos.

Tisková zpráva

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky podvodný e-mail, doplatek elektřiny, E.ON, elektřina

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.