Pozornost padesátiletého muže z Ivančicka upoutal inzerát na ojetou Škodu Octavia. Zájemce se během několika dní intenzivní elektronické komunikace dohodl na podmínkách obchodu, jejichž součástí byla platba předem. Když za auto zaplatil, prodejce přestal komunikovat.
Kupující tímto způsobem přišel o skoro sto tisíc korun.
Velmi podobný scénář se odehrál na Tišnovsku. „Tam si na sociální síti o dva roky mladší žena vyhlédla nabízený vůz stejného výrobce. V elektronické komunikaci se s prodejcem dohodla na kupní ceně, která mimo jiné zahrnovala i dopravu vozidla do jejího bydliště. Jakmile odeslala obě dohodnuté částky, prodejce přestal komunikovat. Ztráta kupující je více než deset tisíc korun,“ uvedl mluvčí policie Bohumil Malášek.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.