čtvrtek 12. prosince 2019 Simona

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Domov člověka by měl vonět podle jeho představ. Každý si může namíchat svou osobitou vůni, říkají zakladatelé Provoňsi

Lukáš a Míša. Mladý pár, co se rozhodl rozjet vlastní podnikání, už tři roky prodává na náměstí Svobody stáčené parfémy. Nyní otevřela úspěšná dvojice další prodejnu provoňsi, kde nabízí vůně do bytu, auta, šatníku a vonné svíčky.

Máte moc zajímavé motto - měníme svět parfému. Jak se vůbec prodeji stáčených parfémů v Brně daří?

Lukáš: Rok od roku máme více zákazníků, ale jenom o tom to není. Dříve u nás zákazníci hledali alternativu nějaké konkrétní značky a teď už k nám chodí spíše se slovy, že by rádi něco květinového, kořenitého, na svatbu nebo třeba něco do práce. Nejvíce času u nás zabere konzultace a výběr samotné vůně. Zákazníci už se neřídí konkrétní značkou, ale tím, co jim opravdu voní a sedne jim nejlépe.

Míša: (přikyvuje hlavou) Celkově je u nás více uvolněná atmosféra, než v jiných parfumeriích. Všechny vůně mají stejnou cenu a díky tomu můžete hledět opravdu jenom na to, co cítíte a co se vám líbí. Lidé si chválí i to, že flakon od vůně nemusejí vyhodit, ale dá se u nás znovu doplnit.

Proč jste se tedy vrhli do nového projektu?

Lukáš: Několik málo vůní do bytu a do auta jsme nejdřív nabízeli i na naší první prodejně to Tap. Na jaře se však uvolnil prostor hned naproti a my věděli, že potřebujeme více místa na prezentaci produktů, tak jsme si prostor pronajali.

Míša: Bez dobré prezentace to prostě není ono (směje se). Zákazník si musí vyzkoušet jak různé tóny voní, aby si vybral dobře. Otevření další prodejny je jednoduše vyústění naší práce.

Namíchej si vlastní vůni

Je vaše nová prodejna provoňsi v něčem jiná, než ostatní prodejny s bytovými vůněmi?

Míša : Koncept je vymyšlený tak, aby si zákazník mohl vybrat vůni do bytu jenom podle sebe. To znamená, že přímo na prodejně si můžete přivonět k jednotlivým vonným nebo přírodním olejům a z nich si seskládat vlastní vůni. S kombinací samozřejmě rádi poradíme.

Lukáš: Váš dům, vaše vůně. Jestli se vám libí vůně vanilky, levandule a hrušky, tak proč je nenakombinovat? Když si člověk vezme, jak důležitý je pro nás vzhled naších domovů, tak bytová vůně je pouze dalším krok k doladění.

Vůně čestvého prádla? Žádný problém

Stává se vám, že ne každý si chce bytovou vůni tvořit sám?

Lukáš: Ano, i s tím jsme počítali, že ne každý se na to bude cítit, proto nabízíme také už hotové vonné mixy, třeba styl Čerstvého prádla, Mořského spreje, atd. Celkem jich máme okolo 50ti.

Míša: Co skvěle funguje je také to, že přímo na místě vám oleje rozředíme a vy sami si stanovíte poměr olejů, tím se také určuje intenzita bytové vůně. Sami si také vyberete skleněný flakon, který se vám nejvíce líbí, k tomu doladíte barvu tyčinek a je to.

O kolik je výroba vlastní vůně dražší?

Míša: O nic. (směje se) Cena zůstává stejná, ať si vyberete z hotových mixů a nebo se vrhnete na tvoření. Ani nezáleží, kolik tónů použijete. Cena pořád začíná na 235 Kč a díky tomu, že naše vůně jsou velice olejové, tak můžete už za tuto cenu počítat s výdrží okolo 4 měsíců.

Umístění vůně v místnosti je zásadní

Takže si vyrobím nebo vyberu vůni, dám si jí třeba domů na poličku a ona provoní místnost?

Lukáš: Tady právě začíná pro zákazníka nejtěžší moment a to najít správné místo pro umístění flakonu. Ideální je projít se se svíčkou a vyzkoušet tak, kde nejvíce v místnosti proudí vzduch.

Jenom doplním, že prodáváme i vonné svíčky, takže je nemusíte nikde jinde shánět (směje se). Opravdu, umístění vůně je nejzásadnější. Ideální také je tyčinky ve flakonku pravidelně otáčet, pro posílení intenzity vůně.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Podzim se pomalu a jistě blíží a tak je na čase, abychom vám dali pár tipů na podzimní vůně.????➡️ Dámské: Nomeny - netradiční pojetí dámského parfému. Ze začátku kyselkavá švestka působí jako vůně jehličí se sladkostí broskve. Srdce doplní vůni květin a dominantou je krémový dřevitý základ dubového mechu a santalového dřeva. Itri - nasládlá vůně energické maliny, doplněna oblíbenou růží v doprovodu krémové vanilky - voní jako nasládlý ovocný dortík. ???? Pánské: Saumur - direktivní kořenitá vůně. Ostrost vůně umocňuje pepř s citrusy, které doplňuje nasládlá ambra s výraznou dřevitostí. Fécamp - netradiční pánská, sladká, pudrová jemně kořenitá vůně. #parfem #vune #parfumerie #rozlevaneparfemy #brno #ocomega #namestisvobody #totapcz

Příspěvek sdílený Alternativní parfumerie to Tap (@totapcz),

Kolik máte doma vůní?

Míša: Aktuálně v každé místnosti jednu, tedy kromě ložnice. Bytová vůně v ložnici není ideální.

Když si vůni pořídíte do jedné místnosti, tak je v celku pravidlem, že budete pokračovat s dalším a dalším pokojem. To se nám často potvrzuje i u našich zákazníků. (směje se)

Lukáš: Ano, vůně prostě tvoří atmosféru. Stačí si zajet třeba do Olympie, kde vás cíleně jejich vůně uvítá. A některé obchody ještě zvlášť mají svojí vlastní vůni.

Vonění produktů se používá také třeba v gastronomii, kdy některé podniky navoní sklo, do kterého vám pak následně připraví koktejl. A nebo také podle vůně si koktejl můžete vybrat. Sami jsme také vůně pro některé brněnské bary pomáhali vybírat.

Míša: Různými vůněmi jste prostě obklopeni všude, ať už chcete nebo ne. A my jednoduše chceme zákazníkům nabízet, aby si sami zvolili, jaká vůně je bude tam, kde se cítí nejlépe, obklopovat.

PR text

Štítky provoňsi, vůně, brno, obchod

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.